تلویزیون ۵۰ اینچ ۴K سامسونگ ۵۰TU7000 Samsung 50TU7000 4K Tv

ویژگی‌های محصول
  • کیفیت تصویر:4K UHD
  • نوع پنل:LED
  • سیستم عامل:تایزن
  • هوش مصنوعی:دارد
  • وای-فای:دارد
  • بلوتوث:دارد
  • HDMI:دارد
  • USB:دارد
  • گوگل اسیستنت:دارد
  • آمازون الکسا:دارد
  • دستیار صوتی بیکسبی:دارد
  • پایه دو تکه:دارد
  • امکان اتصال گوشی اندروید و IOS به تلویزیون:دارد

جهت استعلام قیمت و خرید و مشاوره با ما تماس بگیرید

09185148511

آیدی تلگرام @sali8511


مشخصات و قیمت تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ مدل ۵۰TU7000

تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ مدل ۵۰TU7000 در زمینه طراحی با مخفی کردن کابل های تلویزیون در شیارهای باریکی در پشت تلویزیون زیبایی محصول را دو چندان کرده است. به این ترتیب در پشت تلویزیون خبری از کابل های به هم ریخته نیست و حتی ممکن است برخی فکر کنند تلویزیون شما بی سیم است!

محصول سال ۲۰۲۰ کره ای‌ها تمام آنچه کاربران از یک محصول بالارده انتظار دارند را در خود جای داده است. اگر شما عزیزان مایلید با قیمت مناسب و ویژگی‌های بیشتر تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ مدل ۵۰TU7000 آشنا شوید لطفا تا پایان مطلب با میران کالا همراه باشید تا خرید خود را با اطمینان کامل انجام دهید.

بررسی تلویزیون 50 اینچ 4K سامسونگ 50TU7000

کیفیت تصویری عالی و خیره کننده با تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ مدل ۵۰TU7000

نمایش صحنه‌ها به صورت طبیعی، زنده، با کیفیت و زیبا چشم هر بیننده‌ای را در تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ مدل تی یو ۷۰۰۰ به خود جلب می‌کند. فناوری ۴K Ultra HD تصاویر را با کیفیت بالا و به صورت واقعی همراه با وضوح رنگی خیره کننده نمایش می‌دهد تا کاربران هنگام تماشای صحنه‌های فیلم تمام تمرکزشان روی فیلم باشد.

تلویزیون‌هایی مثل تلویزیون UT7000 که مجهز به فناوری ۴K Ultra HD هستند تصاویر را ۴ برابر با کیفیت‌تر از تصاویر تلویزیون‌های Full HD نمایش می‌دهند به طوری که شما جزء به جزء قسمت‌های مختلف یک تصویر را به صورت واضح مشاهده می‌کنید.

پنل نمایش ال ای دی (LED) تلویزیون سامسونگ مدل ۵۰TU7000 تصاویر را با رزولوشن بالای ۳۸۴۰×۲۱۶۰ پیکسل نمایش می‌دهد. این رزولوشن بالا نشان دهنده‌ی آن است که تعداد زیادی پیکسل هر کدام به صورت جداگانه سعی در بهبود نمایش تصاویر و ارائه صحنه‌های با کیفیت و به صورت زنده و طبیعی دارند.

کارکنان کمپانی سامسونگ به صورت کاملا حرفه‌ای و هوشمندانه در ساخت تلویزیون TU7000 از موتور پردازشگر قدرتمند Crystal Processor 4K استفاده کرده‌اند. این موتور پردازشگر قدرتمند تصاویر را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد تا شما صحنه‌های در حال پخش را با کیفیت و وضوح بالا تماشا کنید. موتور پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K یکی از بهترین موتورهای پردازشگر تصویر در جهان است.

سایر ویژگی‌های تصویری در تلویزیون سامسونگ مدل تی یو ۷۰۰۰

نمایش کامل جزئیات در صحنه‌های تاریک یک تصویر برای اکثر سازندگان تلویزیون کاری دشوار است اما خوشبختانه کمپانی سامسونگ با تولید تلویزیون ۵۰ اینچ مدل ۵۰TU7000 توانسته از عهده‌ی این امر به خوبی برآید زیرا در ساختار این مدل از تلویزیون فناوری پیشرفته‌ی HDR وجود دارد.

فناوری HDR با تاثیر در قسمت‌های تاریک یک تصویر سبب می‌شود شما علاوه بر دیدن تمام جزئیات تصویر، طیف رنگی به کار رفته در آن قسمت را با وضوح کامل ببینید. همچنین فناوری HDR در تلویزیون سامسونگ مدل TU7000 به صورت کاملا حرفه‌ای روشنایی تصاویر را تنظیم می‌کند تا تمام جزئیات ریز و درشت صحنه‌های تاریک به صورت دقیق نمایش داده شوند.

قابلیت Crystal Display یکی دیگر از فناوری‌های تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ مدل تی یو ۷۰۰۰ است. این قابلیت جذاب با تقویت رنگ‌ها و بالا بردن کیفیت آن‌ها سبب می‌شود رنگ‌های موجود در تصاویر شفاف، سرزنده، طبیعی به صورت واقعی نمایش داده شوند.

بازی‌های کامپیوتری خود را با تلویزیون سامسونگ مدل ۵۰TU7000 هیجان انگیزتر کنید

اگر از یک گیمر سوال بپرسید نمایشگری که بازی کردن کامپیوتری خود را در آن تماشا می‌کنید باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد، حتما در پاسخ به شما می‌گویند نمایشگری بهترین است که در هنگام پخش صحنه‌هایی که سرعت نمایش بالا دارند با تاری و کدری تصاویر یا تاخیر در پخش روبرو نشود.

خوشبختانه کمپانی سامسونگ با تولید تلویزیون ۵۰ اینچ مدل تی یو ۷۰۰۰ توانست رضایت آن دسته از کاربرانش را هم که به بازی‌های کامپیوتری و یا دیدن فیلم‌های اکشن علاقه دارند جلب کند. سرعت رفرش تصویر ۱۲۰ هرتزی در کنار قابلیت شگفت انگیز ALLM (حالت بازی خودکار) یک بازی کامپیوتری بی عیب و نقص را در صفحه نمایشگر این مدل برای شما ایجاد می‌کنند.

بنابراین شما در هنگام تماشای مسابقات اتومبیل رانی در تلویزیون سامسونگ مدل ۵۰TU7000 با تاخیر در پخش و یا هر گونه نویز، ناخالصی، تاری و کدری روبرو نمی‌شوید و شما صحنه‌های مسابقه را با بالاترین سطح کیفیت به صورت روان مشاهده می‌کنید.

بنابراین اگر شما عزیزان قصد خرید تلویزیون عالی از همه نظر را دارید ما به شما تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ مدل TU7000 را معرفی می‌کنیم زیرا در کنار فناوری‌های تصویری متنوع از قیمت مناسبی هم برخوردار است.

اسمارت هاب

سیستم صوتی قدرتمند در تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ مدل ۵۰TU7000

تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ مدل تی یو ۷۰۰۰ صدا را با توان خروجی صوتی ۲۰ وات از طریق یک سیستم صوتی دو کاناله به گوش کاربران خود می‌رساند. دو بلندگوی به کار رفته در ساختار این مدل از تلویزیون صدا را با توان ۱۰ وات در اطراف پخش می‌کنند تا در مجموع شما صدایی ۲۰ واتی را بشنوید.

با استفاده از فناوری هیجان انگیز دالبی دیجیتال (Dolby Digital) که در تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ مدل TU7000 به کار رفته است سالن پذیرایی خود را به یک سالن کنسرت تبدیل کنید، این فناوری شگفت انگیز صدا را به صورت فراگیر، قدرتمند، واضح، رسا و شیوا در اطراف پخش می‌کند تا کاربران کمپانی سامسونگ با امواج قدرتمند صوتی احاطه شوند.

همچنین قابلیت Multiroom Link باعث اتصال بی سیم بین تلویزیون و سایر دستگاه‌های صوتی می‌شود تا شما در تمام قسمت‌های خانه از شنیدن صدای تلویزیون بهره مند شوید.

سیستم عامل تایزن تلویزیون 50 اینچ 4K سامسونگ 50TU7000

امکانات هوشمند تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ مدل تی یو ۷۰۰۰

کارکنان کمپانی بزرگ سامسونگ در ساختار تلویزیون ۵۰ اینچ مدل ۵۰TU7000 از سیستم هوش مصنوعی Smart Things استفاده کرده‌اند تا بر کارایی‌های تلویزیون خود بیفزاید. شما با استفاده از سیستم هوش مصنوعی Smart Things به آسانی می‌توانید تمام محصولات هوشمند خانه‌تان که از این اپلیکیشن پشتیبانی می‌کنند را به تلویزیون متصل کنید و از طریق تلویزیون آن‌ها را راه‌اندازی و مدیریت کنید.

سیستم عامل تایزن (Tizen) از دیگر امکانات هوشمندی است که در تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ مدل تی یو ۷۰۰۰ به کار رفته است. سیستم عامل تایزن یک سیستم عامل کارآمد است به طوری که در سطح جهانی کاملا شناخته شده و پرطرفدار می‌باشد. سیستم عامل Tizen انواع برنامه‌ها، اپلیکیشن‌ها و امکانات هوشمند را در قالب یک منو ساده و کاربردی در اختیار کاربران این مدل از تلویزیون قرار می‌دهد.

تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ مدل ۵۰TU7000 یک تلویزیون ایده‌آل است زیرا در کنار فناوری‌های هوشمند و سیستم عامل کاربردی‌اش از قیمت مناسبی هم برخوردار است.

سایر امکانات هوشمند در تلویزیون سامسونگ مدل ۵۰TU7000

قابلیت DLNA که بسیار هم پرکاربر‌د است موجب اتصال تلفن همراهتان به تلویزیون می‌شود. بعد از اتصال شما هر کاری را که با گوشی خود انجام دهید یعنی هر برنامه‌ای را باز یا بسته کنید آن را بر روی نمایشگر تلویزیون ۵۰ اینچی خود مشاهده می‌کنید. همچنین فناوری Mobile to TV-Mirroring به کاربران تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ مدل تی یو ۷۰۰۰ امکان می‌دهد تلفن هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنند و محتویات نمایش داده شده در تلویزیون را بر روی نمایشگر موبایل خود تماشا کنند.

همچنین تلویزیون سامسونگ مدل TU7000 قابلیت پشتیبانی از محصولات کمپانی اپل (mac، Iphone و IPad ) را دارد زیرا این مدل از تلویزیون به فناوری Air Play2 مجهز می‌باشد. بنابراین با فناوری‌های کاربردی که تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ مدل تی یو ۷۰۰۰ به آن‌ها مجهز شده است اشتراک گذاری به آسانی برای شما ممکن می‌شود.

با Bixby تمام کارها را به آسان‌ترین شیوه مدیریت کنید

دستیار صوتی بیکسبی (Bixby) یکی از قابلیت‌های جذاب و پرطرفدار تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ مدل ۵۰TU7000 است. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا از طریق صحبت کردن با تلویزیون خود ارتباط برقرار کنید سوال بپرسید و در کوتاه‌ترین زمان پاسخ خود را دریافت کنید. با دستیار صوتی Bixby برای قرار‌های کاریتان میز مخصوص خود را برای صرف نهار در رستوران رزرو کنید.

همچنین تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ مدل تی یو ۷۰۰۰ با مجهز شدن به دستیار صوتی هوشمند Bixby به کاربران خود امکان می‌دهد تا برنامه‌ی روزانه‌ی خود را مدیریت کنند. بنابراین دستیار صوتی Bixby همانند یک دستیار حرفه‌ای و کاربلد اوامر شما را به بهترین شیوه و در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌دهد.

نصب تلویزیون روی میز

دستیارهای صوتی Google Assistant و Amazon Alexa

از دیگر دستیارهای صوتی که در ساخت تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ مدل TU7000 به کار رفته است می‌توان به دستیار صوتی هوشمند گوگل اسیستنت (Google Assistant) و دستیار صوتی آمازون الکسا (Amazon Alexa) اشاره کرد. دستیار صوتی Google Assistant امکان ارتباط صوتی بین شما و تلویزیون را برقرار می‌کند، در حالی که روی مبل لم داده‌اید از تلویزیون خود درخواست کنید تا آهنگ مورد علاقه‌تان را برایتان پخش کند.

بنابراین با دستیار صوتی Google Assistant در این مدل از تلویزیون شما می‌توانید بدون اینکه کلمه‌ای را تایپ کنید در مرورگر وب به جستجوی محتوای مورد نظر خود بپردازید و مطالب مربوط به آن را در صفحه‌ی نمایشگر ۵۰ اینچی تلویزیون خود مطالعه کنید. همچنین به راحتی در تلویزیون سامسونگ مدل ۵۰TU7000 با استفاده از دستیار صوتی Amazon Alexa از اخبار روز، شرایط جوی و وضعیت ترافیک آگاه شوید.

طراحی ظاهری شیک و جذاب در تلویزیون سامسونگ مدل ۵۰TU7000

تلویزیون صفحه تخت ۵۰ اینچ مدل TU7000 جزء تلویزیون‌های خوش ساخت و ضخامت کم کمپانی سامسونگ محسوب می‌شود. این مدل از تلویزیون با طراحی زیبا و جذابی که دارد به آسانی با دکور خانه‌ی شما هماهنگ می‌شود و مانند الماسی درخشان به خانه‌تان روشنی می‌بخشد. به کار رفتن مواد مرغوب در ساخت این مدل از تلویزیون باعث شده است تا حین جابجایی و یا اسباب کشی صدمه‌ای نبیند.

قاب باریک اطراف صفحه‌ی نمایشگر تلویزیون باعث شده است از تصاویر در حال پخش چیزی کاسته نشود و شما تا کناره‌های صفحه از دیدن تصاویر با کیفیت بهره مند شوید. پایه‌های تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ مدل تی یو ۷۰۰۰ به صورت دو شاخه طراحی شده‌اند که در حین زیبایی و طراحی حرفه‌ای خاصی که دارند وزن این تلویزیون عریض را بر روی خود نگاه می‌دارند.

پایه‌های دو شاخه‌ای به گونه طراحی شده‌اند که در قسمت پشتی خود فضایی شیار مانند برای عبور کابل‌ها و سیم‌های پشت دستگاه دارند. بنابراین شما با خرید تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ مدل ۵۰TU7000 برای همیشه از شلختگی و شلوغی فضای پشت تلویزیون خود راحت می‌شوید. اما یک نکته‌ی دیگر که در مورد این پایه‌ها لازم است بدانید قابلیت جداسازی آن‌ها می‌باشد، پایه‌های دو شاخه‌ای با جداسازی از تلویزیون به شما امکان می‌دهند تا تلویزیون خود را بر روی دیوار نصب کنید و و اعضای خانواده‌ی خود را از یک تحول زیبا و جذاب در دکور خانه‌تان شگفت زده کنید.

درگاه‌های ارتباطی متنوع بر کارایی هر چه بیشتر تلویزیون ۵۰TU7000 افزوده‌اند

در قسمت پشتی تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ مدل تی یو ۷۰۰۰ انواع مختلفی از پورت‌ها و راه‌های ارتباطی تعبیه شده است. وجود این درگاه‌های ارتباطی سبب می‌شود که شما با سایر محصولات هوشمندتان با دنیای داخل تلویزیون و در مقابل تلویزیون هم با دنیای خارج از خود ارتباط برقرار کند.

وجود ۲ پورت HDMI باعث اتصال انواع کنسول‌های بازی به تلویزیون می‌شود، همچنین دارا بودن ۱ پورت USB موجب اتصال انواع حافظه‌های جانبی و فلش مموری‌ها به تلویزیون می‌شود. با وجود پورت USB شما هنگام برگشت از مسافرت خانوادگی‌تان به آسانی می‌توانید در کنار همدیگر به تماشای عکس‌ها و فیلم‌های گرفته شده توسط گوشی موبایل‌تان در صفحه نمایش بزرگ تلویزیون ۵۰TU7000 اینچی خود بنشینید و از دیدن آن‌ها در یک قاب بزرگتر لذت ببرید.

خروجی صوتی دیجیتال اپتیکال Optical صدای در حال پخش را با کیفیت بالا به سایر محصولات صوتی منتقل می‌کند، ورودی آنتن RF امکان پخش شبکه‌های استانی را در صفحه نمایش ۵۰ اینچ سامسونگ مدل ۵۰TU7000 فراهم می‌کند. همچنین شبکه‌ی بی سیم (WIFI) و پورت LAN امکان اتصال تلویزیون به اینترنت را ایجاد می‌کنند تا شما برنامه‌‌های مورد علاقه‌ی خود را به آسانی دانلود و نصب کنید. و در آخر دارا بودن بلوتوث باعث انتقال بی سیم محتواهای صوتی و تصویری بین تلویزیون سامسونگ مدل تی یو ۷۰۰۰ و سایر دستگاه‌ها می‌شود.

تفاوت SDR و HDR

 

 

salar
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *