تلویزیون 55 اینچ سامسونگ کریستال 4K اسمارت مدل 55TU8500

کشور سازنده کره جنوبی،
سری مدل سری 8
اندازه صفحه نمایش 55 اینچ
طراحی صفحه نمایش تخت
سال ساخت 2020
اندازه قاب باریک
قطر نمایشگر 139 سانتی متر
نوع پنل VA
رنگ بدنه مشکی
ابعاد نصب بر روی دیوار 300*200
کیفیت تصویر 4K UHD
نوع صفحه نمایش LED
محافظ صفحه نمایش دارد
نور پس زمینه LED دارد

جهت استعلام قیمت و خرید و مشاوره با ما تماس بگیرید

09185148511

آیدی تلگرام @sali8511


تلویزیون TU8500 سامسونگ در سال 2020 وارد بازار شده است. این تلویزیون سری 8 می باشد و با ویژگی ها و امکانات فوق العاده ای وارد بازار شده است. این تلویزیون فناوری Dual LED را دارد که قبلا سامسونگ فقط در تلویزیون های QLED از آن استفاده می کرد اما در این تلویزیون LED از آن استفاده کرده است. کیفیت تصویر در این تلویزیون 4K می باشد که با رزولوشن 2160*3840 پیکسل ارائه می شود. این تلویزیون از پردازنده کریستال 4K استفاده می کند که به نسبت پردازنده های قبلی یعنی UHD Engine کارایی بهتری را دارد. سیستم صوتی در این تلویزیون مانند دیگر تلویزیون های ساسمونگ 2 کاناله و 20 وات می باشد و با ویژگی های صوتی که دارد صدایی همه جانبه و فراگیر را ارائه می دهد.  قابلیت ارتقای کیفیت تصویر در ان به خوبی پیاده شده است و می توان با ویژگی های ارتقای کنتراست و رنگ تصاویر را به بهترین نحو ممکن مشاهده کرد هر چند منبع و محتوای کم کیفیتی را داشته باشند. در این تلویزوین از سیستم عامل تایزن با میانبر Smart Hub استفاده شده است که کارایی بالا و سرعت فوق العاده زیا از ویژگی های بارز آن است. سامسونگ در این تلویزیون از طراحی منحصر به فردی استفاده کرده است که می توان آن را با هر آنچه تا الان روانه بازار کرده است متفاوت و متمایز دانست.

موتور پردازشگر تصویر Crystal 4K

این پردازنده جدید می باشد و در سال 2020 وارد بازار شده است. در این پردازنده سرعت پردازسش به قدری بالا است که در آن اده های رنگ و یا تصویر خیلی سریع پردازش شده و پشت سرعم بدون تاخیر نمایش داده می شوند به همین  دلیل سامسونگ آن را Crystal 4K نامگذاری کرده است. عملکرد آن به گونه ای است که در آن رنگ ها روشن و شفاف ارائه می شود و تصویر و صدا با هم همگام می شوند و حسی واقعیت گرا و زنده را در بیننده ایجاد می کند. این پردازنده 4 هسته ای است و با رم و یا مموری کوتاه مدت 3 گیگیا بایت مجهز شده است بنابراین دلیلی وجود ندارد که نویز و بلور در تصاویر این تلویزیون باشد.

طراحی Boudless در تلویزیون TU8500

طراحی می تواند در تلویزیون خیلی تاثیر گذار باشد، چرا که به واسطه طراحی زیبا و کارآمد جذابیت نمایش تصویر هم افزایش پیدا می کند. در تلویزیون TU8500 از طراحی Boundless استفاده شده است اما چطور؟ از هر زاویه به این تلویزیون تماشا شود فقط تصویر به صورتی برجسته چشم نما است و آن هم به دلیل قاب و حاشیه دور صفحه نمایش است. پایه در این تلویزیون در وسط قرار گرفته است که جزء تلویزیون های پایه وسط به حساب می آید. ویژگی Cable Management را دارد و در آن کابل های اتصال بر روی پایه سوار شده و از شلوغی اطراف تلویزیون جلوگیری می شود.

صدا در تلویزیون TU8500

صدا در این تلویزیون 2 کاناله و 20 وات می باشد. صدا از طریق دو عدد اسپیکر ارائه می شود و با ویژگی Down Firing که این تلویزیون دارد می توان نتیجه گرفته که اسپیکر ها در بغل تلویزیون نیستند بلکه در قسمت زیر تلویزیون پیاده شده اند. ویژگی هایی چون Dolby Digital وDTS Decoder کمک می کند تا فرمت های صوتی با نهایت کیفیت بر روی تلویزیون و اسپیکر های آن انتشار یابند.

تلویزیون TU8500 بهترین انتخاب برای بازی

تلویزیون برای بازی باید ویژگی های بارزی را داشته باشد. تلویزیون باید زمان پاسخگویی کم، فرکانس بالا و تاخیر در انتقال داده کمی را داشته باشد که خوشبختانه این تلویزیون این ویژگی ها را دارد که توضیح بیشتری از این ویژگی ها را در زیر آورده ایم:

زمان پاسخگویی Response Time:  به مدت زمانی که طول می کشد تا پیکسل رنگ خود را تغیر دهد برای نمونه خاموش و یا روشن شود زمان پاسخگویی می گویند که معمولا بر حسب میلی ثانیه بیان می شود.

فرکانس تصویر: فرکانس تصویر به تعداد فریمی که در یک ثانیه بر روی صفحه نمایش ارائه می شود گفته می شود که برحسب هرتز بیان می شود

تاخیر در انتقال داده Input Lag: به زمانی که طول می کشد تا یک داده از پورت ها و کابل اتصال تلویزیون انتقال یابد Lag می گویند که هر چه کمتر باشد تصویر بهتر ارائه می شود.

در تلویزیون TU8500 از ویژگی Game Mode استفاده شده است که درآن زمانی که تلویزوین برای بازی مورد استفاده قرار می گیرد می توان آن گزینه را در منو فعال کرد که با فعال کردن آن ALLM یا Auto low latency Mode در تلویزیون فعال شده و میزان تاخیر در انتقال داده به صورت اتوماتیک کاهش می یابد و تصویر بازی روانتر نمایش داده می شود.

ویژگی های هوشمند در تلویزیون TU8500

در این تلویزیون از ویژگی Google Assistant، Amazon Alexa و دستیار صوتی Bixby استفاده شده است که کاربر می تواند با استفاده از صدای خود بسیاری از کارهایی که با ریموت کنترل و تایپ محتوا انجام می داد را انجام دهد. سیستم عامل این تلویزیون تایزن می باشد که با میانبر Smart Hub همراه شده است. قابلیت Multi Room Link و یا Bluetooth Headset کمک می کند تا صفحه تلویزیون را بر روی تلفن همراه خود داشته باشید و یا صدا را به صورت بیسیم از طریق هدست خود گوش کیند.

 

 

salar
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *