تلویزیون 58 اینچ فورکی سامسونگ 58TU7000 – TU7000 مدل 2020

  • سیستم عامل : تایزن
  • خروجی صوتی : 20 وات
  • سال ساخت : 2020 میلادی
  • سری پردازنده : 4 هسته ای
  • کیفیت تصویر : 4K ULTRA HD
  • رزولوشن تصویر : 3840*2160 پیکسل
  • پورت ها : 2 عدد HDMI و 1 عدد USB و …

جهت استعلام قیمت و خرید و مشاوره با ما تماس بگیرید

09185148511

آیدی تلگرام @sali8511


شرکت سامسونگ با طراحی شیک و زیبایی که برای تلویزیون 58TU7000 در نظر گرفته، توانسته است آن را در مرکز توجه کاربران قرار دهد. این تلویزیون با طراحی بسیار شیک و زیبایی که دارد جلوه ای فوق العاده به اتاق نشیمن شما می بخشد. بدنه ی پنل تلویزیون دارای ضخامت متوسط می باشد. TU7000 تمام تمرکز طراحی خود را روی صفحه نمایش قرار داده و ضخامت خیلی کمی را برای فریم دور تلویزیون در نظر گرفته است. این صفحه نمایش بر روی پایه ای دو شاخه ی زیبا و کاملا حرفه ای قرار دارد. با وجود این پایه زیبا، شرکت ال جی این امکان را برای کاربران فراهم آورده تا تلویزیون خود را به دیوار نصب کنند و از تماشای آن لذت ببرند. همچنین دراین مدل تلویزیون تمامی در گاه های ارتباطی پشت تلویزیون قرار گرفته اند تا به نحوی اتصال کابل ها و سیم ها را ساماندهی کنند، که از هرج و مرج و بی نظمی بصری جلوگیری شود.

کیفیت 4K و وضوح نمایشگر

یک اصل مهم در ساخت تلویزیون ها توجه به کیفیت تصویر و وضوح آن می باشد. سامسونگ همواره از شرکت های معتبر در زمینه تولید تلویزیون بوده که محصولاتش را به برترین قابلیت ها و امکانات روز دنیا مجهز نموده است. تلویزیون سامسونگ TU7000 نیز از تلویزیون های بالارده سال 2020 این شرکت بوده که با کیفیت نمایش 4K همراه است. در واقع کیفیت نمایش فورکی معادل میزان وضوح 3840X2160 پیکسلی می باشد. این میزان وضوح و تجمع پیکسل در تلویزیونی با صفحه نمایش 58 اینچ شاهکاری بیش نیست و شما می توانید با خیالی آسوده به تماشای صحنه های هیجان انگیز بنشینید و از آن لذت ببرید.

 

پردازنده تصویر سریع Crystal Processor 4K

سامسونگ در تلویزیون 58TU7000 از پردازنده Crystal Processor 4K بهره گرفته است. این پردازنده فوق سریع تمامی جزئیات را در کسری از ثانیه تحلیل و پردازش می کند، نویز ها و اختلالات موجود را از بین می برد و در آخر تصویری با نهایت کیفیت و وضوح را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر آن دقت رنگ ها را نیز افزایش می دهد تا شما تمامی جزئیات ریز را با کیفیت خیره کننده 4K تماشا کنید.

 

قابلیت 4K UHD Resolution

با قرار گیری تعداد پیکسل های بیشتر در صفحه نمایش این تلویزیون، سامسونگ شما را به دیدن تصاویری با جزئیات بیشتر دعوت می نماید. در اصل تعداد پیکسل های فعال کیفیت تصویر4K روی نمایشگر تلویزیون سامسونگ 2160×3840 پیکسل می باشند که جمعاً همراه با 8.2 میلیون پیکسل دقت و وضوح فوق‌ العاده‌ای را با خود به این نمایشگر آورده‌اند. جزئیات هر تصویر با کیفیت تصویر4K برملا می شوند و شما می توانید هر صحنه‌ای از تصویر را با رنگ و روشنایی واقعی مشاهده کنید.  به عبارتی تصاویر HD رابا 4 برابر وضوح بیشتر تماشا کنید.

قابلیت HDR در تلویزیون سامسونگ 58TU7000

امروزه قابلیت HDR یا همان High Dynamic Range شاخص مهمی در تصویر بحساب می آید. این قابلیت از طریق ایجاد کنتراست بیشتر و افزایش دامنه رنگ ها موجب خلق تصاویری با جزئیات دقیق تر می شود. اچ دی آر حتی در تصاویر تاریک نیز با افزایش عمق و کنتراست جزئیات را به خوبی نمایش می دهد.

 

رنگ های شفاف با قابلیت رنگ Crystal Display

سامسونگ با بهره گیری از قابلیت نمایش رنگ کریستال یا همان Crystal Display موجب شده تا تصاویر با وضوح و شفافیت چندین برابر به نمایش گذاشته شود. با مقایسه دو تصویر که در یکی قابلیت رنگ کریستال، موجود و در دیگری تنها تصویر معمولی بوده به این نتیجه می رسیم که رنگ ها تا حد زیادی شفاف تر، غنی تر و طبیعی تر جلوه می نمایند.

 

فناوری PurColor در تلویزیون 58TU7000

فناوری PurColor یک فناوری مختص به شرکت سامسونگ می باشد که با استفاده از آن میتوان از طیف گسترده ای رنگ مناسب ، برای ارائه یک تصویر پر جنب و جوش لذت برد. به عبارتی این قابلیت مجموعه گسترده تری از رنگ های نزدیک به واقعیت را به نمایش می گذارد تا در هنگام تماشای تلویزیون حس زنده بودن و طبیعی بودن تصاویر وجود داشته باشد.

 

قابلیت جذاب Auto Game Mode

اگر شما نیز جزو افراد حرفه ای در بازی ( گیمر ) هستید و یا دوست دارید از یک بازی پر سرعت و هیجانی لذت ببرید، بدون شک تلویزیون سامسونگ 58TU7000 را به خاطر داشته باشید. به کمک قابلیت حالت بازی خودکار، تلویزیون به طور خودکار صفحه را بهینه می کند و تاخیر ورودی را به حداقل می رساند. به این ترتیب شما می توانید کنترل بیشتر بر بازی داشته و سریع تر به آن دسترسی پیدا کنید. به بیان ساده تر با این قابلیت از بازی پر سرعت و بدون هنگ یا پرش تصویر نهایت لذت را تجربه کنید.

 

فناوری ONE REMOTE در تلویزیون سامسونگ 58TU7000

قابلیت OneRemote یکی دیگر از امکانات خوبیست که ریموت کنترل هوشمند سامسونگ از آن برخوردار می باشد و به کمک آن به صورت کاملاً پیشرفته کنترل تلویزیون را در دست می گیرد. به عبارتی این قابلیت هر نوع دستگاه متصل شده به تلویزیون سامسونگ را به صورت خودکار شناسایی می کند.

راهنمای جهانی یا Universal Guide

شرکت سامسونگ در تلویزیون های سری TU7000 خود از قابلیت راهنمای جهانی استفاده نموده و در تعریف آن (کمتر جستجو کنید ، بیشتر لذت ببرید) را به کار برده است. به عبارتی با وجود این راهنما کاربران کمتر به جستجو می پردازند و مدت زمان بیشتری برای تماشا در اختیار دارند. همچنین کاربران می توانند محتویات مورد علاقه خود را در آن ذخیره نموده هر بار به آن مراجعه نمایند.

 

سیستم صوتی در تلویزیون SAMSUNG TV 58TU7000

لذت بردن از تماشای تلویزیون تنها در صورتی محقق می شود که در کنار تصویر باکیفیت، صدای فراگیر نیز وجود داشته باشد. شرکت سامسونگ در تلویزیون مدل 58TU7000 از دو بلندگو با کانال مجزا و توان کلی 20 وات بهره برده است. به عبارتی هر کدام از بلندگوها دارای توان 10 وات می باشد. این میزان قدرت به راحتی صدایی فراگیر را برای کاربران مهیا می کند تا تجربه ای لذت بخش را داشته باشند. بلندگوها با فیلتر کردن نویزهای موجود موجب رسایی بیشتر صدا شده و لذت شنیدن را برای شما چند برابر می کند. . تلویزیون TU7000 از Dolby Digital Plus نیز پشتیبانی می کند. دالبی دیجیتال پلاسامکان ذخیره و انتقال صدای دیجیتال با کیفیت بالا را برای ارائه بهترین کیفیت صدا در بسیاری از انواع دستگاه ها فراهم می کند.

 

پشتیبانی کردن از دستیار های صوتی

دستیار صوتی  Google Assistant تنها از طریق صدا به عنوان راهنمای خوب کاربر این امکان را می دهد تا دستور مربوطه را به تلویزیون بدهید. پشتیبانی کردن از دستیار صوتی AMAZON ALEXA نیز این امکان را فراهم نموده تا از طریق صدا زندگی خود را آسان نمایید. برای مثال تلویزیون را روشن و خاموش کرده، کانال ها را تغییر دهید و یا هر چیزی را که نیاز دارید جستجو کنید.در این میان پشتیبانی کردن از دستیار BIXBY نیز خبر خوبی برای همراهان سامسونگ می باشد.  با AIR PLAY 2 ، می توانید مطالب را از دستگاه های اپل به صفحه بزرگ پخش کنید یا آنها را به اشتراک بگذارید.

 

امکانات هوشمند

شرکت های تولیدکننده تلویزیون با قرار دادن امکانات هوشمند برای تلویزیون ها موجب ارتقای کاربرد و تغییر نقش صرفا نمایشی آن شده اند. شرکت سامسونگ با در نظر گرفتن سیستم عامل تایزن به کاربران خود امکان اتصال به اینترنت و برقراری ارتباط با دنیای مجازی را فراهم می کند. کاربران از طریق اتصال به وای فای و صفحه وب می توانند هر آن چه را که می خواهند جستجو نموده و با دنیای اطراف ارتباط برقرار کنند.

قابلیت SMART HUB نیز موجب شده تا از طریق تلویزیون به امکانات هوشمند دسترسی پیدا کرد برای مثال از طریق این گزینه می توان به فایلهایی که از دستگاه های مختلف مانند گوشی ،تبلت ، لب تاپ و … به اشتراک گذاشته شده است ، دسترسی پیدا کرد . همچنین گشت و گذار در اینترنت و شبکه های اجتماعی ، دسترسی به اپلیکیشن های مختلف موجود در تلویزیون و… از دیگر امکانات صفحه یاسمارت هاب است.

 

درگاه های ارتباطی

در تلویزیون هوشمند 58TU7000 برای ارتباط با دنیای بیرون علاوه بر اتصال به اینترنت، درگاه های ارتباطی نیز در نظر گرفته شده است. این درگاه ها شامل یک بلوتوث داخلی که بدون نیاز به کابل و سیم های مزاحم می‌توانید دستگاه‌های بلوتوثی را به تلویزیون وصل کنید و محتوا را با آنها به اشتراک بگذارید، داشتن 1 پورت USB جهت اتصال فلش مموری یا هارد اکسترنال و یا هر نوع حافظه ی خارجی جانبی، تعداد 2 درگاه HDM برای اتصال دیوایس های دیجیتالی ، درگاه LAN، RF IN و DLNA می باشد.

 

salar
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *