جاروبرقی بوش مدل 5PRO8 با لوله ی کنفی – BSGL5PRO8

وزن 7.7 kg
ابعاد 48 × 32 × 27.5 cm
شرکت سازنده بوش
نام جاروبرقی BSGL5PRO8
نوع جاروبرقی کیسه ای
کشور سازنده آلمان
جذب مایعات ندارد
سیم جمع کن خودکار
فیلتر بهداشتی HEPA
قدرت مکش 650 وات
کنترل روی دسته ندارد
میزان صدا 74 دسیبل
طول کابل 15 متر
سایر آپشن ها و قابلیت ها تکنولوژی QuattroPower, نازل اضافه

جهت استعلام قیمت و خرید و مشاوره با ما تماس بگیرید

09185148511

آیدی تلگرام @sali8511


توضیحات محصول

جاروبرقی بوش مدل 5PRO8 یکی از جاروبرقی های قدیمی اما پرطرفدار کمپانی بوش می باشد که دلیل محبوبیت آن را می توان به قدرت بالا، دوام و کارایی بسیار، و همچنین قیمت پایین نسبت به تمام ویژگی هایی که دارد نسبت داد، طراحی این جاروبرقی نسبت به مدل های جدیدتر آن متفاوت می باشد اما از تقریبا از همان وزن و ابعاد برخوردار می باشد. از برترین ویژگی های این محصول می توان به برخورداری از لوله ی کنفی، چرخ های فلزی، موتور بی صدا، تکنولوژی QuattroPower، سیم دراز 15 متری، فیلتر قابل شستشوی HEPA، سیستم PowerProtec و … اشاره نمود که در ادامه به توضیح کامل آنها خواهیم پرداخت

جاروبرقی بوش مدل 5pro8

علاوه بر تمامی ویژگی ها و قابلیت هایی که در بالا برای این محصول نام برده شد، بازده الا علی رغم مصرف پایین از ویژگی هایی می باشد که همواره مشتریان بیشتری را به این محصول جذب می نماید. راحتی کار با این محصول یقینان سرعت شما را در تمیز کردن انواع سطوح از جمله: سرامیک، پارکت، فرش، موکت، مبل و … بیشتر نموده و از سختی عمل جارو زدن می کاهد

توضیحات کامل ویژگی های جاروبرقی بوش مدل 5PRO8

تنوع جاروبرقی های بوش به بسیار بالا بوده و مدل های بسیاری از آنها در بازار موجود می باشند بنابر این شناخت ویژگی های ظاهری و همچنین کاربردی آنها جهت تشخیص جاروبرقی اصل از بدل بسیار ضروری بوده و از ملزومات قبل از خرید می باشد. در ادامه قصد معرفی ویژگی های ظاهری و سپس کاربردی جاروبرقی بوش مدل 5PRO8 را داریم تا با خیالی تخت و آگاهی کامل از مشخصات محصول به خرید بپردازید.

مشخصات ظاهری جاروبرقی بوش مدل 5PRO8

همانطور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد ظاهر این جاروبرقی کمی متفاوت تر از ظاهر جاروبرقی های جدیدتر این کمپانی می باشد، به عبارتی مکان ولوم انتخاب قدرت  و همچنین کلید روشن و خاموش و سیم جمع کن در این مدل متفاوت بوده و طراحی آن را نیز کمی متفاوت نموده است.

چرخ های جاروبرقی

جاروبرقی بوش مدل 5PRO8 دارای 4 چرخ استیل با لاستیک های پلاستیکی می باشد که علاوه بر دوام بالا، بسیار روان بوده و جابه جایی جاروبرقی را به هر نقطه ای تضمین می سازد.

بدنه ی با کیفیت

جنس بدنه ی جاروبرقی 5PRO8 از پلاستیک با کیفیتی می باشد و همچنین بسیار زیبا نیز طراحی شده است، دسترسی سریع به سیم و محفظه ی کیسه، در کنار ولومی که تغییر قدرت جاروبرقی را برای شما بسیار راحت تر ساخته است از ویژگی های ظاهری این محصول می باشد.

لوله کنفی جاروبرقی بوش مدل 5PRO8

لوله ی کنفی

فقط جاروبرقی های بوش هستند که از لوله های کنفی به جای لوله های خرطومی از جنس پلاستیک استفاده می نمایند. زیبایی این لوله ها نسبت به لوله ها دیگر بیشتر می باشد و همچنین به لطف مقاومت بالایی که دارند، له و پاره نشده و تغییر شکل نمی دهد. سبک طراحی این نوع از لوله ها در کاهش صدای موتور جاروبرقی نیز موثر می باشند.

سیم دراز 15 متری

قابلیت عدم نیاز به تغییر مکان اتصال دوشاخه ی جاروبرقی به پریز از ویژگی هایی می باشد که به لطف سیم دراز جاروبرقی مدل 5PRO8  امکان پذیر شده است. به عبارتی با وجود چنین سیم درازی شعاع بیشتری را می توانید جارو بزنید.

منزلی تمیز تر با تکنولوژی QuattroPower

یکی از برترین تکنولوژی هایی که کارایی آن را در معدود جاروبرقی های موجود در بازار و به ویژه در جاروبرقی بوش مدل 5PRO8  می توان یافت، تکنولوژی QuattroPower می باشد،  بر اساس این تکنولوژی جاروبرقی های بوش دوام قدرت خود را در تمام طول عملیات جارو زدن حفظ کرده و همچنین نهایت کارایی و قدرت را با وجود مصرف کمترین انرژی از خود نشان می دهند. با جاروبرقی های بوش دارای این تکنولوژی کوچکترین ذرات آشغال موجود در آخرین قسمت قالی و موکت های منزل خود را نیز جارو بزنید.

هوای پاک تر! زندگی سالم تر با جاروبرقی 5Pro8!

امروزه دستگاه ها و تکنولوژی های بسیاری به منظور بهبود کیفیت هوای موجود در یک فضای بسته و تصفیه ی آن به وجود آمده اند، اما تنها راه استشمام هوای تازه خرید چنین دستگاه هایی و پرداخت هزینه ای گزاف برای آنها نیست. جلوگیری از آلوده شدن هوا نیز شما را به این نتایج خواهد رساند. جاروبرقی بوش مدل 5PRO8  دارای یک فیلتر بهداشتی می باشد که خروجی هوای موتور را تصفیه کرده و مانع از پر شدن فضای اتاق ها با هوایی مملو از گرد و غبار و آلرژن می گردد. به عبارتی این فیلتر که نام تجاری آن HEPA بوده و از جانب موسسه های بهداشتی بسیاری در قاره ی اروپا تایید گشته است، تا 99.95% از آلرژن ها و گرد و غبار های موجود در هوای خروجی را از بین برده و هوایی تقریبا تمیز تر، بهداشتی تر و بدون آلرژن تر از هوای اتاق را به فضا اضافه می نماید.

salar
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *