ماشین ظرفشویی الجیDFB425FP

مشخصات
مشخصات کلی
ارایه دهنده : فروشگاه ویکی بانه
مدل : DFB425FP
برند : الجی
ظرفیت : 14 نفره
رنگ : نقره ای
سال ساخت : 2018
ابعاد : ارتفاع ظرفشویی 845 میلی متر عمق ظرفشویی 600 میلی متر پهنا ظرفشویی 598 میلی متر
کلاس بهره وری انرژی : A++
برنامه های بیشتر : برنامه تمیز کردن محفظه‌ی داخلی -برنامه شروع با تاخیر -برنامه شستشوی اقتصادی (Eco) -برنامه شستشوی خودکار (Auto)- برنامه شستشوی سریع (Quick)- برنامه شستشوی نیم بار ( Half Load )
ویژگی های دیگر : صفحه نمایش دیجیتال-دکمه های لمسی دارد -قفل کودک دارد-
مشخصات اصلی : حالت شستشوی چهارگانه ( QuadWash ) -دارای 3 طبقه برای بار گیری ظروف -سیستم SmartThinQ -سیستم تشخیص هوشمند (SmartDiagnosis)- شستشو Turbo -شستشوی ظروف ظریف
ویژگی های مهم : 10 برنامه ی شستشو- 8 تابع اضافه -EasyRack™ Plus -امکان تنظیم ارتفاع قفسه ها- امکان دانلود چرخه ی شستشو
مشخصات ویژه : فناوری اسپری آب QuadWash -قابلیت SmartThinQ -قابلیت ایجاد دو محدوده شستشو -قفسه Easy Rack Plus -موتور Inverter Direct Drive
مصرف اب : 9 لیتر

جهت استعلام قیمت و خرید و مشاوره با ما تماس بگیرید

09185148511

آیدی تلگرام @sali8511


قیمت ظرفشویی الجی DFB425FP|قیمت مدل DFB425FP|ظرفشویی DFB425FP|خرید ظرفشویی الجی DFB425FP| ظرفشویی الجی| ظرفشویی جدید الجی| نقد و بررسی تخصصی DFB425FP| قیمت ظرفشویی الجیDFB425FP در بانه|قیمت DFB425FP در بانه خرید| قیمت روز DFB425FP| لیست قیمت ظرفشویی الجی| ارزانترین قیمت ظرفشویی الجی

…………………………………

ماشین ظرفشویی 14 نفره ال جی مدل  LG DISHWASHER DFB425FP

 

ماشین ظرفشویی جدید ال جی مدل DFB425FP دارای ظرفیت 14 نفره و رده انرژیA++و رنگ نقره ای می باشد. از ویژگی های برجسته ماشین ظرفشویی الجی مدل DFB425FP می توان به نمایشگر زمان باقیمانده شستشو و حالت شستشوی چهارگانه ( QuadWash ) ، قابلیت SmartThinQ ،شستشوTurbo ،شستشوی ظروف ظریف، امکان تنظیم ارتفاع قفسه ها ، قابلیت TrueSteam، قابلیت ایجاد دو محدوده شستشو و قفسه Easy Rack Plus اشاره کرد. با ظرفشویی الجی فقط با 9 لیتر آب می توان تمامی ظروف را به صورت کاملا بهداشتی و بدون اتلاف آب شستشو نمود. این مدل دارای ویژگی های دیگری مثل 8 تابع اضافه، 10 برنامه شستشو ،موتور Inverter Direct Drive ،میزان صدا 44 دسی بل می باشد.

 قیمت ظرفشویی الجی DFB425FP|قیمت مدل DFB425FP|ظرفشویی DFB425FP|خرید ظرفشویی الجی DFB425FP

فناوری QuadWash

تکنولوژی کلیدی دیگری که در این ظرف‌ شویی به کار رفته است QuadWash™ نام دارد. این تکنولوژی با استفاده از چهار بازوی اسپری کننده به جای دو عدد (تعدادی که در عمده ظرف‌شویی های بازار استفاده می‌ شود) نحوه شستشوی ظرف‌ ها را به سطح جدیدی رسانده است. این بازو‌های چند حرکته، به جلو حرکت کرده و می‌ چرخند و با پاشش آب از دو جهت هر ظرفی در هر سایزی را از تمام زوایا می‌ شویند.

 

™TRUESTEAM – شستشوی قدرتمند با تکنولوژی بخارشوی واقعی ال جی

با تکنولوزی بخارشوی ال جی دیگر نیازی به شستشوی اولیه ظروف پیش از قرار دادن درون ماشین ظرف شویی نخواهد بود . سیستم بخارشوی ال جی در عین شستشوی قدرتمند لطمه ای به ظروف نمی زند و با انرژی و حرارت بسیار بالا و در نتیجه نفوذ پذیری بالاتر ذرات بخار آب نسبت به آب داغ , شستشویی ایده آل و لکه بری فوق العاده به ارمغان می آورد .ظرفشویی های نوآورانه ی ال جی , بازدهی و صرفه جویی در مصرف آب و انرژی بسیار بالایی را ارائه می کنند.

 

سیستم عیب یابی هوشمند

با استفاده از سیستم عیب یاب هوشمند ( ™ SmartDiagnosis ) , به سادگی با یک تماس تلفنی با دفتر پشتیبانی و خدمات, عیب دستگاه شناسایی شده و در کمترین زمان ممکن برطرف می گردد و دیگر نیازی به رفت و آمدهای مکرر تکنیسین برای رفع مشکل نیست .

موتور دایرکت درایو مجهز به فناوری اینورتر

موتور دایرکت درایو اینورتر ال جی با کنترل میزان انرژی مصرفی بر حسب میزان انرژی مورد نیاز دستگاه و بهینه سازی آن در مصرف برق صرفه جویی کرده و شدت پاشش آب را بر حسب نوع برنامه تنظیم می کند.

 

قفل کودک

قفل کودک گزینه ای برای محافظت پنل ظرفشویی در زمان استفاده است . به عنوان مثال , این قفل برای جلوگیری از دستکاری کودکان در حین استفاده از ماشین ظرفشویی به کار می رود .

 

قابلیت Easyrack Plus

سیستم EasyRack Plus™ به راحتی به کاربران اجازه می‌ دهد تا ارتفاع قسمت نگه‌ دارنده ظروف را تغییر دهند و بتوانند ظروف متفاوت در سایزهای مختلف را درون طبقه‌ ها قرار دهند.

 

فناوری SmartThinQ

بیشتر مزیت‌های کنترل از راه دور لوازم‌خانگی ال‌جی به لطف فناوری SmartThinQ انجام می‌شوند. به‌وسیله مرکز کنترل بی‌سیم SmartThinQ می‌توانید به راحتی همه وسایل ال‌جی را کنترل کند.سنسور SmartThinQ می تواند بر همه وسائل برقی خانگی شما قرار گرفته و آنها را هوشمند سازد. سپس شما نیز قادر هستید تا از طریق اپلیکیشنی که ال جی آن را با این وسیله ارائه می دهد، از راه دور به سراغ وسائل الکتریکی خود رفته و آنها را کنترل کنید.

salar
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *