ماشین ظرفشویی سامسونگDW60K8550FS-FW

ماشین ظرفشویی سامسونگ DW60K8550FS

  • دارای ظرفیت شستشوی ظروف 14 نفره
  • دارای شستشوی خطی WaterWall
  • دارای برنامه ی شستشوی سریع
  • مجهز به تکنولوژی دیجیتال اینورتر
  • دارای رتبه ی انرژی A++


جهت استعلام قیمت و خرید و مشاوره با ما تماس بگیرید

09185148511

09185151600

آیدی تلگرام @sali8511


ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل DW60K8550FS

این روزها ورود تکنولوژی به دنیا و زندگی ما غوغا کرده است ، دیگر دوره و زمانه ی انجام کارهای دستی به سر رسیده است ، دیگر کسی ساعتها وقت صرف شستن لباس و یا شستن ظروف نمی کند . این روزها ماشین های لباسشویی و ماشین های ظرفشویی متعدد و متفاوتی با قابلیت ها و فناوری های پیشرفته ی زیادی در بازار وجود دارند . ما در این صفحه می خواهیم از یک ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل DW60K8550FS حرف بزنیم و مشخصات و ویژگی های آن را برایتان شفاف سازی کنیم . اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی دارید ، پس حتما تا انتهای مطلب با ما باشید . ماشین ظرفشویی 14 نفره سامسونگ یک محصول با کیفیت و خوش ساخت از شرکت معتبر و پرافتخار سامسونگ است که امکانات و ویژگی های قابل توجه زیادی دارد . رتبه ی انرژی A++ نشان می دهد که میزان مصرف انرژی پایینی دارد و در مصرف انرژی به صورت بهینه عمل می کند .این ماشین ظرفشویی با گنجایش بالایی که دارد می تواند میزان ظروف زیادی را در خود جای دهد و در هر چرخه ی شستشو میزان قابل توجهی ظروف کثیف را خواهد شست . مجهز بودن به موتور کم صدای دیجیتال اینورتر از دیگر ویژگی ها و قابلیت های ماشین ظرفشویی 14 نفره ی DW60K8550FS به شمار می رود . برنامه های متعدد نظیر ، شستشوی قدرتمند و سریع و شستشوی ضد عفونی کننده و شستشوی اتوماتیک و … از قابلیت های این ماشین ظرفشویی هستند که می توانند متناسب با نیاز شما عملکردی بهینه و قابل قبولی را ارائه دهند . دو سبد اختصاصی و یک سبد دیگر نیز جهت قرار گیری قاشق و چنگال در بالای ظرفشویی قرار گرفته است که شستن قاشق و چنگال را با توجه به خاصیت انعطاف پذیری که دارد بهبود می بخشد . سبدهای اول و دوم  نیز قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند و می توان با توجه به اندازه ی ظروف ارتفاع آنها را تغییر داد . سبد اول که برای شستن استکان و لیوان تعبیه شده است و دنده های آن قابل تنظیم هستند ، سبد دوم هم برای شستن بشقاب و ظروف بزرگ و قابلمه و … به کار می رود .

طراحی و ساختار ماشین ظرفشویی DW60K8550FS

سامسونگ با زیرکی و مهارت خاصی در طراحی این ماشین ظرفشویی از سبک مینیمالیستی بهره گرفته است . تنها چیزی که در نگاه اول توجه شما را جلب می نماید ، یک بدنه ی نقره ای رنگ از جنس فولاد ضد زنگ می باشد . شاید این طراحی در نگاه اول چندان به دل ننشیند و حتی روشن کردن دستگاه هم شما را سردرگم سازد چه برسد به فعال کردن قابلیت های دیگر . با کلی تفحص و جستجو پی خواهید برد که تمام پنل کنترلی و تمام امکانات و تجهیزات لازم در بالای لبه ی بالایی درب ظرفشویی قرار گرفته اند و وقتی که درب ظرفشویی بسته باشد دیگر هیچ پنلی قابل رویت نیست . این طراحی در کمال سادگی ، اما یک مشکلی دارد و آن هم این است که وقتی ظرفشویی بسته شد دیگر به هیچ تنظیماتی دسترسی نخواهید داشت . در ظرفشویی بصورت اتوماتیک و به روی خودتان باز می شود . وجود سبدهای انعطاف پذیر و سبدهای جادار و بزرگ قرار دادن ظروف و درآوردن ان ها را راحت تر کرده اند . بدنه ای مستحکم از جنس فولاد و سبدهای مجهز و انعطاف پذیر همه وهمه استحکام و کیفیت را به رخ می کشند . همانطور که پیشتر هم گفتیم این ماشین ظرفشویی دارای دو سبد ویک سبد برای نگهداری قاشق و چنگال است .

سیستم آبپاشی خطی WaterWall

یکی دیگر از قابلیت های ماشین ظرفشویی DW60K8550FS ویژگی WaterWall است . این ویژگی به طراحی  در وقع به مسیر آبپاشی داخل ظرفشویی اشاره دارد و سیستم خطی آبپاشی را ایجاد می کند . این قابلیت می تواند به بهتر شسته شدن و بهتر آبکشی کردن ظروف کمک بزرگی کند . یعنی اینکه با کمک سیستم WaterWall هیچ اثری از لکه و مواد شوینده و کثیفی بر روی ظروف باقی نمی ماند . از دیگربرنامه های کاربردی می توان به Zone Booster اشاره کرد . این برنامه نیز نوع برنامه ی شستشوی قدرتمندی است که موجب می شود تا ظرف ها بسیار تمیز شوند و نهایت تمیزی و نظافت را در شستن ظروف به خرج می دهد . اساس کار این برنامه به این صورت است که به ماشین ظرفشویی برنامه می دهید و به او میگویید که دقیقاً روی شستن ظرف های کدام قسمت بیشتر تمرکز کند . مثلاً می گویید که سمت راست و یا سمت چپ و یا سبد پایین را با برنامه ی خاص Zone Booster برای شما بشوید . همچنین درب این ماشین ظرفشویی بصورت خودکار باز می شود .

 

شستشوی نصف بار

<یکی از ویژگی های ماشین ظرفشویی 14 نفره ی DW60K8550FS ، قابلیت شستشوی نیمه ی ظروف می باشد . این ویژگی باعث می شود تا بتوانید حتی زمانی که میزان ظروف کثیف به حد نصاب هم نرسیده است ، ظرفشویی را روشن کنید . در ضمن می توانید از هر کدام از سبدها که با ظروف شما متناسبتر بود استفاده نمایید .یعنی می توانید تنها از سبد بالا استفاده کنید و ماشین را روشن کنید و یا اینکه تنها از سبد پایین استفاده کنید . نگران هزینه ی اضافی آب و برق نباشید ، چرا که این قابلیت به میزان تعداد ظروف داخل ظرفشویی آب و انرژی مصرف میکند و از هدررفت انرژی به میزان زیادی جلوگیری می کند .

سایر امکانات

 

ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل DW60K8550FS دارای 6 برنامه ی مختلف شستشو نظیر شستشوی ملایم ، شستشوی اقتصادی و خودکار و سریع و شدید می باشد . که متناسب با ظروف خود میتوانید یکی از آنها را انتخاب نمایید ، برای نمونه شستشوی خودکار ، می تواند بصورت اتوماتیک و با توجه به میزان کثیفی ظروف ، تعداد دفعات آبکشی و دمای لازم و مدت زمان شستشو را تشخیص دهد و در این نتیجه از مصرف بیش از اندازه ی انرژی و اب جلوگیری می نماید . سنسور تشخیص میزان کثیفی ظروف با توجه به میزان کدر شدن اّب و میزان ذرات و اشغال به جا مانده می تواند شدت کثیفی ظروف را تشخیص دهد . برنامه ی شستشوی سریع نیز می تواند در عرض یک ساعت ظروف را کاملا بهداشتی وتمیز بشوید . البته لازم است بدانید که این برنامه ی سریع را تنها برای ظروفی به کار ببرید که بسیار کثیف نباشند .

از دیگر ویژگی های این ظرفشویی همه کاره می توان به مشخصاتی نظیر باز شدن اتوماتیک درب بعد از اتمام کار شستن و خشک کردن اشاره کرد . با این کار ظرف ها سریع تر خشک شده و بخار بیشتری خارج می شود . همچنین قفل کودک از دیگر امکانات این ماشین ظرفشویی به حساب می آید که از تغیرات ناخواسته ای که ممکن است توسط کودکان اعمال شود، جلوگیری می کند .

salar
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *