همزن سنکور مدل stm 3627

ویژگی ها و معرفی  اصلی همزن سنکور مدل STM 3628RS

اگر به صورت حرفه ای آشپزی می کنید و همواره می خواهید جزو بهترین ها باشید ، قطعا به همزن حرفه ای سنکور نیاز خواهید داشت .  همزن سنکور مدلSTM 3628RS ، یک همزن کامل و بسیار حرفه ای برای شما می باشد و قطعا از کار کردن با آن پشیمان نخواهید شد . این همزن قدرتمند دارای قدرت ورودی ۶۰۰ وات بوده و از عهده هرنوع خمیر و مایه غذایی بر می آید .

شرکت سنکور برای این همزن از سه نوع قطعه همزن استفاده کرده است که هر کدام با توجه به شکل خاصی که دارند دارای کاربری خاصی می باشند . اولین قطعه ، به قلاب ساندویچی معروف است که برای خمیر های سنگین و سخت مورد استفاده قرار می گیرد . قطعه دوم به شکل حرف A  بوده و برای کرم و خمیر نان بدون مخمر کاربرد داشته و در نهایت قطعه بالون شکل که استفاده آن برای مخلوط کردن کرم، سفیده  تخم مرغ و غیره می باشد که بیشتر آشپزها با این قطعه آشنایی دارند .

کاسه همزن از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و قابل جدا شدن  می باشد به همین دلیل نظافت و تمیز کردن آن به راحتی انجام می شود . قطعات همزن ، و بازوی همزن به نحوی طراحی شده است که به ۱۰۰ درصد فضای داخل کاسه دسترسی داشته و به خوبی می تواند هر آنچه داخل آن می باشد را مخلوط کرده و نتیجه مطلوبی را برای شما به ارمغان بیاورد . زمانی که بازوی همزن را بالا می آورید ، دارای یک قفل ایمنی می باشد که مانع از افتادن و برگشتن به حالت اولیه بازو می گردد


جهت استعلام قیمت و خرید و مشاوره با ما تماس بگیرید

09185148511

09185151600

آیدی تلگرام @sali8511

salar
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *