ماشین ظرفشویی 13نفره بوش مدل BOSCH SMS46MW01D

خریدی متفاوت را با کافه بانه تجربه کنید.

(09185151600) (09185148511)

با مدیریت اقای مستوفی و اقای حسین زاده

جهت خرید محصول تماس بگیرید
نقد و بررسی اجمالی

ماشین ظرفشویی 13نفره بوش مدل BOSCH SMS46MW01D

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46MW01D با ظرفیتی مناسب برای شستن ظروف تا 13 نفر کارآمد است. صدای بسیار کم این ماشین ظرفشویی هیچ مزاحمتی ایجاد نکرده و حتی در طول میهمانی‌ها نیز بدون آلودگی صوتی کار خود را انجام می‌دهد. نیاز کم این دستگاه به آب برای شستشوی با کیفیت ظروف باعث شده تا انرژی و آب هدر نرود و کارآمدی دستگاه بالاتر رود. برنامه‌های شستشوی متنوع مدل SMS46MW01D برای تمیز کردن انواع ظروف کاربرد دارد. این ظرفشویی مجهز به 6 برنامه شستشو می باشد.

موتور EcoSilence
بر روی ظرفشویی های بوش، موتور EcoSilence Drive سوار شده که کاهش مصرف انرژی، راندمان بالا و کاهش صدا را تضمین می کند. وجود این موتور طول عمر دستگاه را افزایش داده تا سالیانی طولانی بدون کاهش عملکرد، از این ظرفشویی بوش استفاده کنید.
موتورهای ماشین ظرفشویی بوش، اصطکاک خیلی کمی دارند و در نتیجه صدا و لرزش بسیار کمی تولید می‌کنند. یک عامل اصلی کم‌صدا بودن ماشین ظرفشویی بوش همین موتور است و عامل دیگر، عایق‌بندی درست درون بدنه است. داخل دستگاه با چند لایه عایق صدا پوشانده شده که باعث می‌شود حتی صدای لرزش‌های کوچک داخل دستگاه هم به بیرون انتقال پیدا نکند و نویزی که از ماشین ظرفشویی شنیده ‌می‌شود به حداقل برسد.

خشک کردن کامل ظروف با فناوری Perfect Dry
بوش از سال ۲۰۰۸، از سنگ معدنی زئولیت برای عملیات خشک کردن در ماشین‌های ظرفشویی خود بهره گرفته است. این کانی، به طور طبیعی رطوبت را جذب کرده و گرما آزاد می‌کند. بوش این ماده را در محفظه‌ کوچکی در حفره‌ ماشین ظرفشویی قرار داده است. در طول چرخه‌ شستشو، فناوری جریان هوای سه بعدی، هوای گرم را در سه راستا با سطح ظروف شما پخش می‌کند. پلاستیک نمی‌تواند به خوبی شیشه و چینی گرما را در خود حفظ کند، به همین دلیل ماشین‌های ظرفشویی PerfectDry بوش برای مواقعی که ظروف شما شامل تعداد زیادی قطعات پلاستیکی باشند از گزینه‌ چرخه‌ ExtraDry نیز بهره می‌برد که با افزایش زمان شستشو و بالا بردن دمای هوای درون ماشین ظرفشویی، موجب می‌شود که حتی یک قطره آب نیز بر روی ظروف شما باقی نماند.

سیستم ضد نشت آب (Aqua Stop)
در صورت نشت آب از هر جایی در ظرفشویی، این سیستم امنیتی 24 ساعته آب را قطع کرده و مانع نشت آن می شود. تشخیص نشتی آب با استفاده از سنسورهایی صورت می‌گیرد که در کف دستگاه تعبیه شده است.

حسگر میزان آب (Aqua Sensor)
این سیستم میزان کثیفی آب مرحله اول آبکشی را سنجیده و مشخص می کند که آیا برای استفاده در دوره اصلی شستشو قابل استفاده می باشد یا نه. اگر آب فقط دارای میزان کمی از املاح و کثیفی باشد دوباره مورد استفاده قرار خواهد گرفت. نکته کلیدی این است که در هر بار شستشو تا سقف 20% آب معادل 4 لیتر توسط این سیستم صرفه جویی خواهد شد.

حسگر تشخیص تعداد ظروف (Load Sensor)

وزن ظروف داخل ماشین ظرفشویی با استفاده از این سنسور سرعت چرخشی محاسبه شده تا بتواند میزان درستی از آب مورد نیاز برای شستن ظروف را مصرف کند. قاعدتا برای تعداد ظروف کمتر آب کمتری مصرف خواهد شد. این سنسور میزان مصرف بهینه آب را برای حتی نصف ظرفیت یا حداکثر ظرفیت محاسبه کرده و در مصرف آب و برق صرفه می‌کند.

قفل کودک (Child Lock)
با استفاده از این ویژگی صفحه نمایشگر و درب قفل شده و مانع تاثیر کودکان بر روی دستگاه در هنگام شستشو می شود.


تایمر تاخیر
با تایمر تاخیر قادر خواهید بود برنامه‌ای را از پیش تنظیم کنید تا راس ساعتی خاص ماشین ظرفشویی شروع به کار کند. این ویژگی به راحتی به شما اجازه می‌دهد تا در هر زمانی از طول روز (شب یا روز) برنامه شستشو شروع به کار کند.

سیستم VarioFlex
سبد بالا در ماشین ظرفشویی بوش دارای 3 سطح تنظیم ارتفاع می باشد، که برای ظروف با اندازه های مختلف مناسب می باشد. بنابراین برای قرار دادن دیس های خیلی بزرگ در سبد مشکلی نخواهید داشت. ارتفاع سبد بالایی حتی در زمان پر بودن نیز قابل تنظیم است، بدین ترتیب فضای بیشتری برای ظروف بزرگ بخصوص تابه ها فراهم می آورد.

سیستم محافظت از ظروف شیشه ای
از آنجایی که آب لوله‌کشی باعث خوردگی و صدمات ریز به شیشه می‌شود، ماشین‌های ظرفشویی بوش با این تکنولوژی به صورت مداوم میزان سختی آب را تنظیم می‌کنند تا صدمه‌ای به محصولات شیشه‌ای وارد نشود.

تکنولوژی Active Water
این تکنولوژی نوآورانه حداکثر بهره‌وری را در شستشو به ارمغان می‌آورد و کاملا با محیط‌ زیست سازگار است. این تکنولوژی با استفاده از فیلترهای بهینه شده، گرم شدن سریع‌تر آب و پمپ جدیدتر در مصرف آب و انرژی صرفه‌جویی می‌کند.

 

Heat Exchanger
این عملکرد منحصر به فرد انرژی حرارتی ایجاد شده در دوره اصلی شستشو را ذخیره کرده تا از ان برای گرم کردن آب آبکشی استفاده شود و به این ترتیب میزان قابل ملاحظه ای انرژی نیز ذخیره خواهد شد. در ضمن با گرم شدن آب ورودی به دستگاه، ظروف گرم و تازه شسته شده در معرض آبی با درجه حرارت پایین قرار نمی گیرند و در نتیجه احتمال ترک خوردن یا شکسته شدن ظروف به علت تغییر دمای ناگهانی از بین خواهد رفت.

شستشوی بهداشتی (Hygiene Plus)
درخشندگی ظروف لزوما به معنای بهداشتی بودن آنها نیست. ویژگی شستشوی بهداشتی در ماشین ظرفشویی های بوش با درجه تقریبی 70 درجه سانتیگراد برای دوره آبکشی طولانی تر، تمیزی ضد باکتری را تامین می کند.  ویژگی Hygiene Plus سلامتی بیشتری برای خانواده های دارای کودک و افراد دارای حساسیت فراهم می کند.

Vario Speed Plus
شستشوی سه مرتبه سریعتر با تمیزی ایده آل و خشک کردن ظروف به طور بهینه.

راه های ارتباطی؛

اقای مستوفی(09185151600)

اقای حسین زاده(09185148511)

 

نمایش ادامه مطلب
مشخصات کلی
سایر مشخصات
شرکت تولید کننده

BOSCH

مدل

MS46MW01D

ظرفیت

13نفره

رنگ

سفید

برچسب مصرف انرژی

++A

کلاس بهره وری انرژی خشک کن

A

میزان صدا

46دسی بل

میزان صدا در برنامه ارام

43دسی بل

میزان مصرف انرژی

0.92کیلو وات ساعت

میزان مصرف انرژی سالانه

262کیلو وات ساعت در سال

میزان مصرف آب

6.5لیتر

میزان مصرف آب سالانه

1820لیتر

متور BLDC

سنسور میزان آب مصرفی

سیستم ضدنشت آب

نمایش زمان باقی مانده

صفحه کنترل لمسی

قفل کودک

تعداد سبد

3عدد

قابلیت تنظیم ارتفاع سبدها

تعداد برنامه های شستشو

6برنامه

مشخصات شستشو

6 برنامه شستشو :  Intensive 70 ° C, Auto 45-65 ° C, Eco 50 ° C, Silence 50 ° C, Glass 40 ° C, Quick 65 ° C • 3 گزینه ویژه شستشو : VarioSpeed Plus, HygienePlus, extra drying • برنامه جرم گیری دستگاه (Machine Care)

شستشوی نصف ظرفیت

ندارد

سایر مشخصات

2 فن خشک کن • سیستم سبد Varioflex با نقاط تماسی قرمز • نوع صفحه نمایشگر : LED

وزن دستگاه

53کیلوگرم

ابعاد(سانتیمتر)

ارتفاع85_عرض60_عمق60

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ماشین ظرفشویی 13نفره بوش مدل BOSCH SMS46MW01D”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.