تلویزیون سامسونگ مدل 65AU8000

  • نوع تلویزیون : کریستال
  • گیرنده دیجیتال : دارد
  • ویژگی های هوشمند (اسمارت) : دارد
  • سیستم عامل : تایزن
  • ابعاد صفحه : “65”
  • کیفیت تصویر : 4K
جهت خرید محصول تماس بگیرید
نقد و بررسی اجمالی

تکنولوژی های ویژه تلویزیون سامسونگ مدل 65AU8000

تلویزیون سامسونگ مدل 65AU8000 با بهره گیری از یک هوش مصنوعی که مبتنی بر هسته لینوکس است گشت و گذار شما در دنیای فناوری را به راحتی هرچه تمام تر انجام می دهد، همچنین دسترسی بی حد مرزی را از جهت برخورداری از اینترنت برای شما فراهم می کند. شما با قابلیت Amazon Alexa می توانید به نوعی با تلویزیون خود گفت و گو کنید و از Alexa بخواهید تلویزیون را روشن کند، کانال ها را تغییر دهد، صدا را کنترل کند، و مواردی از این دست را انجام دهد.

یکی دیگر از قابلیت های جذاب AU8000 سامسونگ Air 2 play نام دارد شما با استفاده از این ویژگی می توانید به راحتی هر چه تمام تر فیلم ها، موسیقی و همچین محتوایی از این قبیل را با تلویزیون خود به اشتراک بگذارید و به نوعی بازتابی از گوشی خود به روی صفحه تلویزیون داشته باشید. سیستم عامل انحصاری تایزن هم در نوع خود شگفت انگیز است چرا که شما می توانید با بهره گیری از آن سفری هوشمند را در دنیای ارتباطات و تکنولوژی داشته باشید و از آن لذت ببرید.

تلویزیون هوشمند 4K سامسونگ مدل 65AU8000 همچنین دارای درگاه های ارتباطی موثر HDMI و USB جهت اتصال سریع وسایل جانبی می باشد و قابلیت WiFi و Bluetooth نیز از جمله مزیت های آن به شمار می رود.

تلویزیون سامسونگ مدل 65AU8000

صدایی واقعی را در تلویزیون سامسونگ مدل 65AU8000 بشنوید

تلویزیون 65AU8000 سامسونگ از فناوری های پیشرفته ای در سیستم صوت خود استفاده می کند تا بتواند صدا را وضوح و کیفتی عالی در اختیار مخاطب قرار دهد و همین امر باعث می شود که شما در زمان پخش ویدیو یا گوش دادن به آهنگ دل خواهتان احساس ناخوشایندی نداشته باشید و صدایی رسا و طنین انداز را تجربه کنید.

همچنین شرکت سامسونگ از فناوری پیشرفته دیگری با نام Dolby Digital Plus در تلویزیون های جدید خود استفاده می کند این قابلیت یکی از فرمت های صوتی متعددی می باشد که با قسمت رابط و یا پورت HDMI سازگار می باشد و قابل پخش در برنامه های صوتی و تصویری است. با Dolby Digital Plus می توانید ذخیره و انتقال صدای دیجیتال را با کیفیت بالا در دستگاه خود انجام دهید و از آن لذت ببرید.

تلویزیون 65AU8000 سامسونگ دارای همچنین دارای قابلیت Dialog Enhancement برای تقویت گفتگو می باشد این ویژگی صوتی برجسته سبب بهبود صداها و افزایش کیفیت مکالمات می شود تا شما قادر باشید گفتگو ها را با جزییات بهتر و دقیق تر درک کنید.

تلویزیون سامسونگ مدل 65AU8000

تصویری استثنایی و خیره کننده را در تلویزیون سامسونگ مدل 65AU8000

تلویزیون AU8000 سامسونگ از صفحه نمایش Crystal با وضوح تصویر 4K بهره می گیرد تا مخاطب بتواند ریزترین جزئیات تصویر را در هنگام تماشای فیلم به خوبی درک کند و دنیایی از رنگ های واقعی را در خانه خود داشته باشد.

توجه داشته باشید که شما می توانید همه چیز را سیاه تر و واضح تر مشاهده کنید، این مسئله در تلویزیون اسمارت 65 اینچ سامسونگ مدل AU8000 به دلیل وجود فناوری HDR است که می تواند بر رنگ های تیره تصویر و قسمت های روشن آن اثر داشته باشد، HDR قادر است عمق تصاویر را افزایش دهد تا شما همه چیز را واقعی تر ببینید، همچنین این فناوری رنگ های تیره و روشن تصویر را غنی تر نمایش می دهد تا کاربر همه چیز را واضح تر ببیند.

تلویزیون هوشمند 4K سامسونگ مدل 65AU8000 دارای طراحی بی نقص و صفحه نمایشی ظریف و باریک می باشد به همین دلیل شما اگر در هر فاصله از تلویزیون قرار داشته باشید چه در هنگامی که تلویزیون روی پایه باشد یا نصب به دیوار می توانید با زاویه دیدی مناسب از تماشای تلویزیون لذت ببرید و کیفیت تصویری خیره کننده و حیرت آور را تجربه کنید.

تلویزیون سامسونگ مدل 65AU8000

آیا تلویزیون سامسونگ مدل 65AU8000 مورد مناسبی برای خرید خواهد بود ؟

اگر شما قصد داشته باشید تلویزیونی با کیفیت تصویر فوق العاده، وضوح صدایی باورنکردنی و همچنین ویژگی های برجسته و منحصر به فرد تهیه کنید قطعا تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل AU8000 مورد مناسبی برای خرید خواهد بود چرا که این شرکت تلاش کرده است جدیدترین تکنولوژی های سال 2021 میلادی را به تلویزیون 65AU8000 سامسونگ بگنجاند

نمایش ادامه مطلب
نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تلویزیون سامسونگ مدل 65AU8000”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.