تلویزیون ال جی مدل 55UP8150

  • سیستم عامل :WebOS
  • منوی فارسی :ندارد
  • کیفیت تصویر :4K
  • نوع صفحه نمایش :ال ای دی
  • تکنولوژی HDR :دارد
  • تعداد ورودی HDMI :3
  • تعداد ورودی USB :2
  • سال عرضه (میلادی) :2021
جهت خرید محصول تماس بگیرید
نقد و بررسی اجمالی

تلویزیون ال جی مدل 55UP8150 از باشکوه ترین و خوش ساخت ترین تولیدات کمپانی ال جی می باشد، که این برند خوش آوازه از آن در سال 2021 رونمایی کرده است. ظاهر نفس گیر و‌ خیره کننده ی این مدل نظر هر کاربر شیک پسند را به سمت خود جلب می نماید.

با داشتن پیکر خوش استیل و رنگ مشکی به کار رفته در بدنه نمایی بسیار جذاب و لوکس را به فضای قرار گیری خود القا می دهد. صفحه نمایش LED این تلویزیون را به کیفیت تصویر 4k مجهز ساخته‌اند. کیفیت تصویر فورکی با داشتن رزولوشن 3840×2160 پیکسل تصاویری زنده و طبیعی را خلق می‌کند. قابلیت 4K AI Upscale با توانایی که دارد، تصاویر بی کیفیت را ارتقا می دهد و تا آن ها را به 4k را برساند.

تلویزیون ال جی به قابلیت 4K AI Upscaler مجهز شده که تصاویر بی کیفیت را ارتقا می دهد. طراحان تلویزیون 55 65 اینچ ال جی UP8150، را به تکنولوژی HDR مجهز کرده اند که تصاویر را واضح و جزء به جزء به نمایش می گذارد این تکنولوژی پیشرفته از فرمت های HDR10 و HLG و Dolby vision پشتیبانی می کند که تصاویری ناب و شاداب را در اختیار کاربران این برند خوشنام می گذارد.

صدایی چند بعدی با تلویزیون LG UP8150

کمپانی ال جی هر روزه بهترین کیفیت صوتی را ارائه می دهد که یکی از معیارهای انتخاب خریداران بعد از کیفیت تصویر می باشد. این بار کمپانی بی نظیر ال جی برای بهبود و متفاوت شدن بخش سیستم صوتی تلویزیون LG UP8150، از بلندگوهای پر قدرتی بهره گرفته است. ویژگی سیستم صوتی این محصول ال جی حسگر صدای آن است، یعنی خود تلویزیون می تواند به طور خودکار تشخیص دهد کی، کجا و چگونه صدا را بالا، پایین و یا بهبود ببخشد. در این مدل از ال جی فناوری هایی جهت دستیابی به صدایی بی آلایش به کار گرفته شده است.

 

تلویزیون UP8150 دارای سیستم دو بلندگوی دو کاناله با توان صوتی 20 وات می باشد که به لطف آن شنونده و مخاطبان می توانند سینما را در خانه ی خود تجربه کنند. همچنین قابلیت Clear Voice قبل از توزیع شدن صدا تمام ناخالصی ها و نویزهای موجود در صدا را از بین می برد و صدایی شفاف و رسا و عمیق را ارائه می دهد. نتیجه کلی که از این محصول و شرکت ال جی می توان داشت این است که هر بار با ارائه ی محصولی بی نظیر و فوق تصور انتظارات کاربر را پشت سر می گذارد و جهان را در غافلگیری فرو می برد.

اتصالات تلویزیون ال جی UP8150

کمپانی خوشنام ال جی این بار درگاه های ارتباطی تلویزیون ال جی مدل UP8150 را به USB & HDMl مجهز کرده است. این تلویزیون شیک دارای 3 پورت HDMI است که به یک رابط چند رسانه ای معروف است و کاربران می توانند با متصل کردن یک دستگاه کنسول بازی یا دستگاه دیجیتال و یا … با استفاده از یک کابل از سینمای خانگی کوچکی برخوردار باشند و صدا و تصاویر را با کیفیت فوق العاده و با سرعت زیاد دریافت نمایند.

همچنین این اسمارت TV دارای 2 پورت USB می باشد که می توان انواع حافظه های جانبی فلش، مموری و… را به تلویزیون متصل کرد و اطلاعاتی اعم از تصاویر و فیلم و فایل های شخصی و … را بر روی صفحه نمایش شیک تلویزیون UP8150 با کیفیت فوق العاده نظاره گر باشید. با وجود این ابر تلویزیون می توانید حتی در هزینه های خود برای خرید وسایل صرفه جویی کنید زیرا می توان کیبورد و کیس را به تلویزیون متصل کرد، یعنی همزمان هم تلویزیون و هم کامپیوتر پیشرفته را در خانه ی خود داشته باشید.

نمایش ادامه مطلب
نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تلویزیون ال جی مدل 55UP8150”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.