تلویزیون سامسونگ مدل 65Q80A

  • سال عرضه (میلادی): 2021
  • سیستم عامل: Tizen
  • کیفیت تصویر: 4K
  • نوع صفحه نمایش: QLED
  • سایز (اینچ): 65
جهت خرید محصول تماس بگیرید
نقد و بررسی اجمالی

تلویزیون سامسونگ مدل 65Q80A از نمایشگرهای سری 8 کیولد با کیفیت تصویر 4K می باشد. این محصول مدرن با زاویه ی دید گسترده این امکان را به کاربر می دهد که از هر طرف که بخواهد، تلویزیون را تماشا کند. از فاکتورهای مهم کیفیت تصویر می توان به پردازنده ی کوانتمی آن اشاره کرد. این پردازنده ی دقیق، قبل از به نمایش گذاشتن تصاویر تمام نویزها و بی کیفیتی ها را از آن می گیرد. ناگفته نماند که وجود برخی قابلیت ها و فناوری ها همانند Auto Motion Plus و Direct Full Array 8x برای بهبود کیفیت تصویر کمک فراوان می کنند.

طراحی بی نظیر و لاکچری

نکته ای که در نظر اول برای خرید تلویزیون بسیار اهمیت دارد در کنار کیفیت صدا و تصویر زیبایی، طراحی آن است. تلویزیون 65 اینچ سامسونگ Q80A دارای یک طراحی ظریف و موزون است و با هر دکوراسیونی توانایی هماهنگی دارد. رنگ مشکی آن شما را برای انتخاب ترغیب می کند. به دلیل استفاده از فناوری های مختلف در زمانی که از تلویزیون استفاده نمی کنید یا خاموش است، می توانید از آن به عنوان یک تابلوی زیبا استفاده کنید و تصاویر مورد علاقه خود را نمایش دهید. پایه های مرکزی این تلویزیون کاملا ثابت است و لغزشی ندارد. این موضوع باعث می شود تا بتوانید آن را روی هر میزی به صورت ثابت نگه دارید. اتصالات و پورت های این تلویزیون به صورت یک جعبه در پشت دستگاه قرار دارد. این موضوع باعث ایجاد یک نظم خوب در اطراف تلویزیون شما می شود. همچنین سامسونگ در طراحی این تلویزیون از یک ریموت کنترل باریک با ضخامت کم استفاده کرده است و می توان با استفاده از آن هر نوع دستگاه هوشمندی را کنترل کرد

پردازنده کوانتمی تلویزیون سامسونگ Q80A کیولد

کیفیت بالای تصاویر ارتباط مستقیمی با پردازنده تلویزیون Q80A سامسونگ 2021 دارد. اگر از پردازنده ای قدرتمند در تلویزیون شما استفاده نشده باشد تصاویر و ویدیو ها با کیفیتی پایین نمایش داده می شوند. هر محتوایی قبل از پخش باید توسط پردازنده ها پردازش شود. سامسونگ در این مدل تلویزیون خود از پردازشگر Quantum Processor 4K استفاده کرده است. یکی از نکات مهمی که در این پردازنده وجود دارد سرعت بالای پردازش آن است. با توجه به این موضوع تصاویر دریافتی توسط این پردازنده همیشه با کیفیت 4K هستند.

امکانات هوشمند تلویزیون سامسونگ مدل 65Q80A

امروزه به دلیل پیشرفت های زیاد همه مردم به دنبال داشتن امکانات هوشمند در لوازم خانگی خود هستند. این امکانات هوشمند باعث راحت شدن زندگی و افزایش رفاه کاربران می شود. تلویزیون سامسونگ مدل 65Q80A مجهز به سیستم عامل تایزن است. این سیستم عامل با توجه به مجهز بودن به Web browser به کاربران خود این امکان را می دهد تا بتوانند انواع برنامه های کاربردی و مفید مورد علاقه خود را جستجو و دانلود کنند. همچنین پشتیبانی از دستیاران صوتی گوگل و الکسا و Bixby امکانات هوشمند این محصول سامسونگ را کامل کرده است.

سیستم عامل تایزن مختص به شرکت سامسونگ است و فقط در محصولات سامسونگ این سیستم عامل را مشاهده می کنید. با استفاده از این ویژگی و امکانات دیگری که دارد این امکان را به شما می دهد تا بتوانید برنامه های مهم و کاربردی را روی تلویزیون خود نصب کنید و از استفاده از آن ها لذت ببرید. برای استفاده از این عملکرد فقط کافی است تلویزیون خود را به اینترنت متصل کنید و از طریق مرورگرها وب گردی کنید.

نمایش ادامه مطلب
نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تلویزیون سامسونگ مدل 65Q80A”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.