تلویزیون 55 اینچ ال جی 2023 مدل 55QNED7S6QA

مدل: 55QNED7S6QA
برند تولید کننده: LG | ال جی
سال ساخت: 2023
نوع صفحه نمایش: تخت|LED
کیفیت تصویر: 4K

 

جهت خرید محصول تماس بگیرید
نقد و بررسی اجمالی

تلویزیون ال جی مدل 55QNED7S6QA | تلویزیون 55 اینچ ال جی 2023 | تلویزیون LG 55QNED7S6QA | تلویزیون ال جی 2023 اسمارت | تلویزیون کیوند 7S6QA ال جی | تلویزیون ال جی 55QNED7S6QA | تلویزیون 55 اینچ الجی مدل QNED7S6QA

معرفی تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل QNED7S6QA

تلویزیون ال جی QNED7S6QA سایز55 اینچ مدل 55QNED7S6QA

 

با سرعت رو به جلو در تکنولوژی تلویزیون‌ها و فناوری‌های تصویری، برند‌های معروفی چون ال‌جی بارها و بارها موفق به ارائه‌ی محصولاتی شگفت‌آور در دنیای تلویزیون شده‌اند. تلویزیون 55QNED7S6QA ال جی با کیفیت و تکنولوژی پیشرفته در سال 2023 عرضه شده است.

 

تصویر بی نظیر تلویزیون 55 اینچ QNED7S6QA ال جی

تلویزیون 2023 ال جی مدل 55QNED7S6QA با ویژگی‌های فنی فوق‌العاده خود به شما تجربه‌ی تماشایی بی‌مانندی را ارائه می‌دهد. این تلویزیون با صفحه نمایشی 55 اینچی و کیفیت تصویر 4K Ultra HD با رزولوشن 3840×2160، تصاویری بسیار واضح و پر جزئیات را به شما ارائه می‌دهد. با پشتیبانی از تکنولوژی HDR، رنگ‌ها به طور چشم‌گیری برجسته‌تر و جزئیات تصویر بهبود می‌یابند. همچنین از نمایشگر نانو سل (نسل دوم) استفاده کرده و با پنل IPS، زوایای دید برابری را فراهم می‌سازد. تلویزیون کیوند 7S6QA ال جی با رنج رنگ گسترده، کنتراست بالا و قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر، تجربه‌ی تماشای بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. همچنین از سیستم عامل WebOS برای دسترسی به برنامه‌ها و خدمات اینترنتی استفاده می‌کند و از امکانات وای فای، مرورگر وب، و درگاه‌های ارتباطی متنوعی برخوردار است. این تلویزیون با مصرف انرژی کم و رده‌ی مصرف انرژی A+ همچنین به محیط زیست نیز مهمانه می‌افتد. در کل، تلویزیون LG 55QNED7S6QA با تکنولوژی‌های پیشرفته و کیفیت تصویر بی‌نظیر خود، تجربه‌ی تماشایی را به شما ارائه می‌دهد که با واقعیت بالا و تنوع در کیفیت تصویر به علاقه‌مندان به تلویزیون و سینما بی‌پایان است.

 

کیفیت صدای فوق‌العاده تلویزیون 55QNED7S6QA ال جی

کیفیت صدای تلویزیون LG 55QNED7S6QA نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. با قدرت خروجی صدایی که هر بلندگوی آن دارای توان 20 وات است و مجموع قدرت خروجی صدا به 40 وات می‌رسد، این تلویزیون توانسته است تجربه‌ی صوتی شما را بهبود بخشد. توان صدایی به اندازه‌ی 20 وات به شما امکان می‌دهد تا صداها با وضوح و قدرت به گوشتان برسد.

علاوه بر این، این تلویزیون از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای برای بهبود کیفیت صدا استفاده می‌کند. قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر از تکنولوژی‌های مشابه برای بهبود کیفیت صدا نیز بهره می‌برد. به این ترتیب، تجربه‌ی تماشای شما تنها به تصویر کیفیت بالایی اقتصاد نمی‌کند، بلکه با کیفیت صدای فوق‌العاده، صداها و افکت‌های صوتی فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی نیز به شکلی چشم‌گیر و واقع‌گرایانه تجربه می‌شوند. به این ترتیب، تلویزیون 55QNED7S6QA از ال‌جی تجربه‌ی چندحسی و گوش دادن به موسیقی و دیالوگ‌ها را به یک سطح بالاتر از تماشای تلویزیونی ارتقاء داده است.

 

امکانات و قابلیت‌‌های جذاب

تلویزیون ال جی 2023 مدل 55QNED7S6QA با امکانات هوشمند فراوانی ارائه می‌دهد، که تجربه‌ی تماشای شما را به مراتب بهتر می‌کند. این تلویزیون از سیستم عامل WebOS به نسخه 7 برخوردار است، که یک سیستم عامل هوشمند و کاربرپسند برای دسترسی به برنامه‌ها و خدمات اینترنتی است. از دستیار صوتی و فرمان‌های صوتی برای کنترل آسان تلویزیون استفاده می‌شود. همچنین با جستجوی صوتی، می‌توانید به سرعت به محتواهای موردنظرتان دست پیدا کنید.

این تلویزیون از قابلیت‌های اتصال به موبایل هوشمند، انتقال صدای تلویزیون به موبایل، Chromecast داخلی، Apple Airplay و پشتیبانی از Apple HomeKit به منظور اتصال و اشتراک‌گذاری محتوا با دستگاه‌های هوشمند دیگر پشتیبانی می‌کند. همچنین از پشتیبانی از اینترنت اشیاء (IoT)، DLNA، نصب برنامه، پخش آهنگ با بلوتوث، ضبط برنامه (PVR)، لیست برنامه‌ها (EPG) و تله تکست برای ارائه تجربه‌ی کامل تلویزیونی به شما استفاده می‌کند. همچنین با منوی فارسی، این تلویزیون راحت‌تر و کاربرپسندتر برای کاربران فارسی‌زبان می‌کند. به این ترتیب، تلویزیون 55QNED7S6QA از ویژگی‌های هوشمندی برخوردار است که تجربه‌ی تماشای شما را به سطح بالاتری از راحتی و کاربری ارتقاء می‌دهد.

 

 

 

تلویزیون ال جی QNED7S6QA سایز55 اینچ مدل 55QNED7S6QA

 

 

تجربه بازی‌های هیجان انگیز

تلویزیون 7S6QA ال جی با ویژگی Game Optimizer، امکانات بی نظیری را برای بازی را فراهم می‌کند. شما می‌توانید تاخیر ورودی، سطح رنگ مشکی، نسبت کنتراست، و دیگر تنظیمات مشابه را برای بازی‌های خود تنظیم کنید تا تجربه‌ی بازی بهینه‌تری داشته باشید.

با استفاده از تکنولوژی Motion Pro، این تلویزیون به بهبود حرکت فریم‌های نمایشگر می‌پردازد. این ویژگی به ویژه در صحنه‌های سریع و پر از اکشن بازی‌ها تأثیر مثبتی دارد و حرکت‌ها را بیشتر به واقعیت نزدیک می‌کند.

همچنین با ویژگی Auto Low Latency Mode (ALLM)، تلویزیون کیوند 7S6QA ال جی به صورت خودکار به حالت تصویر گیم تغییر می‌دهد و تأخیر در ورودی را به حداقل می‌رساند. این ویژگی از اهمیت بسزایی برای گیمرها برای دقت و کارآیی بالا در بازی‌ها بهره می‌برد.

تلویزیون 55QNED7S6QA با سرویس‌های گیمینگ ابری معتبر مانند Google Stadia و GeForce NOW سازگار است. این به شما امکان می‌دهد تا با اتصال به اینترنت قوی و خرید اشتراک‌های مخصوص، به صورت آنلاین به بازی‌های محبوب و پرافتتاح دسترسی داشته باشید، حتی بدون نیاز به کنسول.

اگرچه این تلویزیون فاقد درگاه HDMI 2.1 است، اما برای بازی با کنسول‌های نسل هشتم مانند PS4 و Xbox One عالی عمل می‌کند. با توجه به ویژگی‌های گیمینگ و تنظیمات بازی ارائه شده، تجربه‌ی بازی شما بهبود یافته و شما می‌توانید لذت ببرید.

به طور کلی، تلویزیون ال‌جی 55QNED7S با تمرکز بر روی گیمینگ و قابلیت‌های بهینه‌سازی، یک همراه عالی برای گیمرهاست که تمامی ویژگی‌های لازم برای تجربه‌ی بازی با کیفیت واقعیت بالا را فراهم می‌کند.

 

امکان اتصال به وای فای

قابلیت اتصال به وای فای در تلویزیون 7S6QA ال جی به شما این امکان را می‌دهد که تلویزیون خود را به شبکه بی‌سیم اینترنت خانگی متصل کنید. با اتصال به وای فای، تلویزیون شما به اینترنت و شبکه خانگی شما دسترسی پیدا می‌کند. این به شما امکان می‌دهد تا به انواع محتواهای آنلاین دسترسی داشته باشید، از ویدیوها و موسیقی تا فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی. همچنین، تلویزیون شما می‌تواند به طور خودکار نرم‌افزارها و برنامه‌ها را به روز کند و به شما اخبار و بروزرسانی‌های جدید را اعلام کند.

اگر علاقه‌مند به بازی‌های آنلاین هستید، می‌توانید با تلویزیون خود به شبکه وای فای متصل شوید و با دیگر بازیکنان در سراسر جهان به بازی بپردازید. در کل، قابلیت اتصال به وای فای به تلویزیون 55 اینچ الجی مدل QNED816RA امکان دسترسی به محتواهای آنلاین و تجربه‌ی تماشای تلویزیونی شما را بهبود می‌بخشد و تلویزیون را به یک مرکز تفریحی چند منظوره تبدیل می‌کند.

 

تلویزیون ال جی QNED7S6QA سایز55 اینچ مدل 55QNED7S6QA

 

 

نمایش ادامه مطلب
برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات کلی
مدل

سال تولید

برند

LG

سری

تصویر
کیفیت تصویر

رفرش ریت (هرتز)

رزولوشن (پیکسل)

پردازشگر تصویر

تکنولوژی HDR

تکنولوژی ارتقاء کیفیت تصویر

صدا
تکنولوژی صوتی

ویژگی های گیمینگ
تکنولوژی AMD FreeSync

حالت بازی یا Game Mode

پشتیبانی از HGiG

تکنولوژی VRR

امکانات هوشمند
قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث

پشتیبانی از Apple Airplay

پشتیبانی از DLNA

قابلیت انتقال صدای تلویزیون به موبایل

سیستم عامل

قابلیت اتصال به موبایل

نسخه سیستم عامل

قابلیت نصب برنامه

ریموت کنترل هوشمند

مرورگر وب

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تلویزیون 55 اینچ ال جی 2023 مدل 55QNED7S6QA”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.