غذاساز نینجا مدل NINJA BN800

  • کشور سازنده:چین تحت لیسانس آمریکا

  • قدرت موتور:۱۲۰۰ وات

  • تنطیمات سرعت:۳ سرعته و عملکرد پالس

  • عملکردها:مخلوط کن، اسموتی ساز، ۱ دیسک رنده و برش ورقه ای

  • ظرفیت کاسه غذاساز:۱.۸ لیتر

۱۳.۳۰۰.۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی

غذاساز نینجا مدل NINJA BN800

غذاساز نینجا مدل NINJA BN800 دارای 5  برنامه از پیش تنظیم شده Auto-iQ به شما امکان می دهد اسموتی ها، نوشیدنی های یخ زده، استخراج مواد مغذی*، مخلوط های خرد شده و خمیر را با فشار یک دکمه ایجاد کنید.

طراحی مدرن جدید و عملکرد بیشتر از سیستم اصلی آشپزخانه حرفه ای

با کمک این محصول  یخ کاملا خرد شده را برای اسموتی ها و نوشیدنی های یخ زده با حداکثر توان حرفه ای 1400 وات به شما می دهد.

پارچ 72 oz.* Total Crushing Pitcher برای تهیه دسته های بزرگ برای کل خانواده عالی است .

غذاساز نینجا مدل NINJA BN800

فنجان تک سرو با درب دهانه، خوردن اسموتی های خوشمزه و غنی از مواد مغذی را در حین حرکت آسان می کند.

به راحتی هر چیزی از دیپ گرفته تا نوشیدنی، خمیر تا دسر درست کنید. این غذاساز نسل بعدی نینجا، یک غذاساز، مخلوط کن چند سرویسه و مخلوط کن شخصی در یک، با تیغه ها و ملحقات قابل تعویض است.

بدون زحمت خرد کنید، برش بزنید، رنده کنید، پوره کنید و به سراغ میان وعده ها و وعده های غذایی کامل در کاسه غذاساز 1.8 لیتری بریزید – از خمیرهای خوشمزه پیتزا و نان، خمیر پنکیک و مخلوط کیک گرفته تا همبرگر، کیک ماهی، سالاد خرد شده و مواد تشکیل دهنده آماده سازی.

از کوکتل های یخ خرد شده و دسرهای یخ زده گرفته تا سس ها، دیپ ها و سس های ماکارونی، به اندازه کافی در پارچ ترکیبی 2.1 لیتری مخلوط کنید.

برای لذت بردن از نوشیدنی در حین حرکت – از اسموتی های خنک تا میلک شیک های فوق العاده روان، مستقیماً در فنجان 700 میلی لیتری یکباره مخلوط کنید.

غذاساز نینجا مدل NINJA BN800

آسان برای استفاده غذاساز نینجا مدل NINJA BN800

کنترل‌های ساده با یک لمس، انتخاب برنامه‌های خودکار یا تنظیمات دستی را آسان می‌کنند – همه برای ارائه نتیجه عالی، دقیقاً همانطور که دوست دارید طراحی شده‌اند. پیوست مورد نظر خود را اضافه کنید و برنامه های موجود در کنترل پنل روشن می شوند.

با فناوری Auto-iQ دیگر حدس و گمان نمی‌زنید. منحصر به فرد نینجا، این برنامه های هوشمند طوری طراحی شده اند که با لمس یک دکمه نتایج مورد نظر شما را ارائه دهند. پنج الگوی منحصربفرد پالس، مکث، ترکیب و فرآیند تمام کارهای سخت را برای شما انجام می دهند. همچنین می توانید با تنظیمات دستی کنترل را در دست بگیرید.

غذاساز نینجا مدل NINJA BN800

فناوری تیغه نینجا

تیغه های مهندسی دقیق نینجا برای دوام ساخته شده اند، از فولاد ضد زنگ بادوام و باکیفیت ساخته شده اند و با 1000 چرخه یخ شکن مورد آزمایش قرار گرفته اند.

یک موتور قدرتمند 1400 وات، پیوست‌های قابل تعویض با طراحی هدفمند Ninja را هدایت می‌کند تا هر بار نتایج دلچسبی ایجاد کند.

در کاسه غذاساز، به راحتی سالسا، همبرگر، پوره و موارد دیگر را با تیغه خرد شده درست کنید. خمیرهای نان و پیتزا، خمیر پنکیک و مخلوط کیک را با ابزار خمیر مخلوط کنید. از سالاد کلم خانگی، سالاد و پنیر رنده شده با دیسک برش/رنده لذت ببرید.

Pro Extractor Blade به راحتی نتایج فوق العاده نرمی را در فنجان یک بار مصرف ایجاد می کند و حتی سخت ترین مواد از جمله میوه ها و سبزیجات فیبری، آجیل، دانه ها و حتی یخ را با هم ترکیب می کند. طراحی تیغه های انباشته به سرعت و به راحتی دسته های بزرگتر را در پارچ چند سرویس ترکیب می کند تا نتایج یکنواخت در چند ثانیه ترکیب شود.

غذاساز نینجا مدل NINJA BN800

نمایش ادامه مطلب
برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات کلی
برند

نینجا

سایر مشخصات
قدرت

1400 وات

وزن 3400 کیلوگرم
نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “غذاساز نینجا مدل NINJA BN800”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.