سرخ کن بدون روغن شارپ مدل kf-af70rt

شناسه محصول: 2800043559 دسته: ,
  • قدرت: 1600W

  • ظرفیت : 7 لیتر

  • حرارت : 80 – 200 درجه سانتیگراد

  • سبد و مواد تابه: پوشش غیر چسبنده

  • درب بالا و کنترل پنل: شیشه ، لمس

۶.۱۵۰.۰۰۰ تومان
نقد و بررسی اجمالی

سرخ کن بدون روغن شارپ مدل kf-af70rt

سرخ کن بدون روغن شارپ مدل kf-af70rt یک دستگاه سرخ کردن است که برای پخت غذاها با استفاده از هوای گرم مداوم استفاده می‌شود. این مدل از تکنولوژی سیستم گرمایی دوگانه استفاده می‌کند تا غذاها را بدون نیاز به روغن یا با حداقل استفاده از روغن سرخ کند.

سرخ کن شارپ KF-AF70RT مجهز به یک سبد سرخ کننده با ظرفیت بزرگ و قابلیت تنظیم دما می باشد. همچنین، ممکن است دارای تایمر و کنترل دیجیتالی باشد که به شما امکان کنترل و تنظیم دما و زمان پخت را می‌دهد.

برای استفاده از سرخ کن بدون روغن شارپ مدل KF-AF70RT غذاها را در سبد سرخ کننده قرار دهید و سپس تنظیمات مورد نظر خود را برای دما و زمان پخت انتخاب می‌کنید سپس دستگاه آماده پخت غذاهای شما می‌شود.

سرخ کن بدون روغن شارپ مدل kf-af70rt

بررسی کلی سرخ کن بدون روغن شارپ مدل kf-af70rt

قدرت: 1600W
ظرفیت تابه: 7 لیتر
دامنه دما: 80 – 200 درجه سانتیگراد
سبد و مواد تابه: پوشش غیر چسبنده
درب بالا و کنترل پنل: شیشه ، لمس

بر روی بدنه سرخ کن یک نمایشگر لمسی وجود دارد که با کمک ان دما و حرارت تایمر قابل تنظیم است همچنین حرارت 80 تا 200 درجه سانتی گراد می باشد.

سرخ کن بدون روغن شارپ مدل kf-af70rt

کاهش استفاده از روغن: یکی از مزیت‌های اصلی سرخ کن‌های بدون روغن این است که شما به حداقل استفاده از روغن نیاز دارید یا حتی بدون استفاده از روغن می‌توانید غذاها را سرخ کنید. این باعث کاهش مصرف کالری و چربی در غذا می‌شود.

سلامتی بهتر: با کاهش استفاده از روغن، شما می‌توانید مزایای بهبود سلامتی را تجربه کنید. سرخ کردن بدون یا با کمترین مقدار روغن می‌تواند به کاهش کلسترول و چربی‌های اشباع شده در غذا کمک کند.

زمان و صرفه‌جویی انرژی: سرخ کن‌های بدون روغن معمولاً دارای زمان پخت سریعتری نسبت به روش‌های سنتی سرخ کردن هستند.

این به شما امکان می‌دهد در زمان کمتری غذاهای خود را آماده کنید و همچنین از صرفه‌جویی در مصرف انرژی برای گرم شدن دستگاه برخوردار شوید.

سرخ کن بدون روغن شارپ مدل kf-af70rt

نمایش ادامه مطلب
برچسب:
مشخصات کلی
سایر مشخصات
قدرت

1600 وات

گنجایش

7 لیتر

تعداد برنامه

8 عدد

میزان حرارت

80 تا 200 درجه سانتی گراد

وزن 5600 کیلوگرم
نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سرخ کن بدون روغن شارپ مدل kf-af70rt”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.