آب پرتقال گیر جیپاس مدل ۲۱۰۰

  • مواد:فولاد ضد زنگ
  • خاموش شدن خودکار :خیر
  • ظرفیت:۰.۵ لیتر
  • توان:۱۰۰ وات
  • ولتاژ:۲۴۰ ولت
۲.۴۰۰.۰۰۰ تومان
نقد و بررسی اجمالی

آب پرتقال گیر جیپاس مدل Gcj46013UK

آب پرتقال گیر جیپاس مدل ۲۱۰۰ محصولی متفاوت برای عاشقان آب پرتقال می‌باشد که با بدنه‌ای از جنس استیل ضد زنگ و توان مصرفی ۱۰۰ وات در عرض چند دقیقه آب پرتقال‌ها را برای شما گرفته و یک نوشیدنی خوشمزه تحویل می‌دهد.

در روش سنتی باید با دست‌های خود آب پرتقال‌ها را گرفته و آسیب به گردن و دردهای عضلانی خواهد شد اما در این روش مدرن تنها با قرار دادن پرتقال بر روی سیلندر مخروطی در عرض چند دقیقه نوشیدنی خوشمزه شما آماده می‌شود.

آب پرتقال گیر جیپاس مدل ۲۱۰۰

بدنه مقاوم و فولادی آب پرتقال گیر جیپاس مدل Gcj46013UK

محفظه فولادی آب مرکبات گیری جی پاس از فولاد ضد زنگ ساخته شده سالیان زیادی با اطمینان می‌توانید از این دستگاه استفاده کنید.

همچنین دارای پایه‌هایی ضد لغزش بوده و با قرار دادن بر روی هر مکانی با ثبات ایستاده و تکان نمی‌خورد.

برای کار با این دستگاه تنها کافی است تکه‌ای از پرتقال یا لیمو را روی قسمت مخروطی در حال چرخش قرار داده و آن را نگه دارید تا آب آن تماماً گرفته شود.

موتور قدرتمند و بی‌صدای این محصول استفاده را برای شما آسان‌تر نموده و صدای زیادی نیز در منزل پخش نمی‌شود.

آب پرتقال گیر جیپاس مدل ۲۱۰۰

خروجی این دستگاه ضد چکه بوده و تنها با فشردن آن نوشیدنی شما خارج می‌شود عملکرد مانع کثیف شدن اطراف و تمیزی در حین کار خواهد شد.

آب مرکبات گیری جیپاس ۱ وسیله مدرن و شیک در هر آشپزخانه‌ای است که با کمک آن می‌توانید میوه‌های تابستانی را گرفته و یک نوشیدنی خوشمزه را به خود هدیه دهید قطعات این محصول نیز به طور کامل جدا شده و می‌توانید آنها را شست و شو دهید .

آب پرتقال گیر، محصولی است که از گیرنده های پرتقال استخراج می شود و دارای خواص متعددی است. در زیر تعدادی از خواص آب پرتقال گیر را بررسی می کنیم:

ویتامین C: آب پرتقال گیر حاوی مقدار زیادی ویتامین C است. ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی است که به افزایش سیستم ایمنی بدن کمک می کند و در جذب آهن از مواد غذایی نیز موثر است.

آب پرتقال گیر جیپاس مدل ۲۱۰۰

 

آنتی اکسیدان ها: آب پرتقال گیر حاوی آنتی اکسیدان های قوی مانند فلاونوئیدها است. این ترکیبات می توانند در مقابل آسیب های اکسیداتیو و عوارض ناشی از آنها محافظت کنند.

فیبر: پوست پرتقال حاوی مقدار زیادی فیبر است و در آب پرتقال گیر نیز ممکن است بخشی از پوست پرتقال به صورت خرد شده حضور داشته باشد. مصرف فیبر به خوبی در گوارش کمک می کند، سیری در فعالیت روده و کاهش خطر بروز برخی از بیماری ها مانند چاقی، دیابت و بیماری های قلبی عروقی دارد.

مواد معدنی: آب پرتقال گیر حاوی مواد معدنی مانند پتاسیم، کلسیم و مگنزیم است. این مواد معدنی برای حفظ سلامت استخوان ها، عملکرد عصبی و قلبی عروقی مهم هستند.

ضد التهابی: آب پرتقال گیر می تواند خواص ضد التهابی داشته باشد و در کاهش التهاب های مزمن مانند التهاب مفاصل و برخی بیماری های التهابی مفید باشد.

آب پرتقال گیر جیپاس مدل ۲۱۰۰

نمایش ادامه مطلب
برچسب:
مشخصات کلی
وزن 1200 کیلوگرم
نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “آب پرتقال گیر جیپاس مدل ۲۱۰۰”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.